donderdag 3 april 2014

Gefeliciteerd..... Waar blijft de tijd!

Hoi hoi,

Ik weet dat iedereen er in de hobby- wereld mee kampt, tijd!
Zo ook ik, en er is nog zoveel wat ik wil doen ;-)

Zo ben ik achter de schermen druk bezig om kaarten
te maken voor 2x stempelclub (14 dames). Geef
ik in april een workshop en sta ik op Koningsdag en 
op 3 mei op een markt/ braderie. Allemaal erg leuke dingen, maar
het slokt tijd ;-)

Maar zoals ik in het bericht hieronder al schreef ben
ik ook weer vintage kaartjes aan het maken.
Voor dit kaartje heb ik Pion design papier gebruikt
en wat stempels van MD. De gebruikte ponsen
zijn van Stampin'Up.

Wil je mijn andere bezigheden ook eens zien? Neem
dan eens een kijkje op mijn anders blog.

Groetjes Hélène

5 opmerkingen:

Doris zei

Wat een mooi vintage kaartje.
succes met je braderie en workshops.
Groetjes Doris

trijntje zei

Prachtig vintagekaarten Hélène. Prachtig gemaakt. Succes met het maken van alle kaarten. Tijd is altijd het probleem .......... De uren, dagen vliegen voorbij en wat hekje dan gedaan...... Groeten Trijntje

Marianne zei

Heel mooi gedaan en een fijn weekend.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Wat een schat van een kaart!

jolanda zei

prachtige kaart