woensdag 8 januari 2014

Hartelijk gefeliciteerd

Hoi hoi,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Het is weer stil geweest op dit blog, maar op mijn Stampin'Up
blog is wat meer aktiviteit geweest.
En aangezien ik op het moment ook veel haak, moet ik mijn
tijd een beetje verdelen en schieten de 
"gewone" kaarten er een beetje bij in. Maar 
afgelopen weekend heb ik dit vintage kaartje gemaakt. 
Ik kwam dit blokje van My minds eye tegen en
ik "moest" daar even iets mee doen ;-)

Verder heb ik stansen van Tim Holtz gebruikt. Tekst-
stempels van Marianne design en Studiolight en
is de kaart afgewerkt met parels van Viva.

Fijne dag en tot de volgende kaart.

Groetjes Hélène

 

5 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

Debby zei

mooie vintage card

liefs Debby

Antoinette Voorn zei

Heerlijk dat je er weeer bent hoor, heb zelf ook blogpauze gehouden en deze week weer een frisse start gemaakt ! Je kaart is een goede binnenkomer voor het nieuwe jaar ! heel gaaf!

jolanda zei

hele mooie kaart

Riet zei

Wat een schitterende kaart Helene.

Liefs Riet.