zaterdag 7 september 2013

Stampin'n Up! meets Magnolia & opening webshop

Hoi hoi,

Dit kaartje heb je misschien al gezien op Facebook of
op mijn SU blog, maar ik wilde hem toch hier 
ook even laten zien.
Nu er bij SU het één en ander is veranderd kan ik
ook af en toe eens een SU kaartje met 
een Tilda of Edwin laten zien, super natuurlijk om 
dit te kunnen combineren!

En dan nog een leuk nieuwtje!
Afgelopen week is mijn SU webshop online 
gegaan! Ik ben hier super blij mee, want 
hoe fijn is het als je de producten van SU super vind
ze nu ook gewoon online te kunnen bestellen.
Dus geen party, geen workshop, geen tussenkomst 
van mij als demonstratrice, maar
gewoon vanuit je luie stoel een bestelling doen.
Je bestelling gaat dus rechtstreeks naar SU en 
wordt ook super snel bij je thuisbezorgd. 
Dat is geweldig nieuws toch?!

Je kunt de link vinden op mijn SU blog:

Fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène
 


2 opmerkingen:

jolanda zei

leuke kaart

Hanny zei

Erg mooi gemaakt,
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl