dinsdag 9 juli 2013

Summer wedding Tilda

Hoi hoi,

Het is alweer even geleden, maar achter de schermen met ik gewoon
aan de freubel. Wel heeft het inkleuren een poosje stil gelegen.
Gelukkig had ik afgelopen weekend de tijd om hier eens
goed voor te gaan zitten. Het werden uiteindelijk 2 ingekleurde
Tilda's, waarvan dit er één is. De andere volgen
later deze week/ volgende week.

Ik had mezelf voorgenomen om geen Magnolia's meer 
te kopen, omdat ik er zo ontzettend veel heb. En
sommige zelfs nog nooit ingekleurd ;-( oeps!
Maar toen ik deze zag kon ik het toch niet laten ;-)
Het is "Summer wedding Tilda" geworden.

Tilda is ingekleurd met distress inkt op Cotman aquarel-
papier. Het design papier is van Maja design en
verder heb ik wat stansen van Magnolia, Spellbinders
en Quikutz gebruikt. Het label met tekst en het label in 
het vakje zijn van Stampin' Up.

Tot de volgende kaart!

Liefs Hélène

3 opmerkingen:

jolanda zei

super leuke kaart

* Üla * zei

Wat een ontzettend mooie kaart, Hélène.
Groetjes, Ula

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat is die superschattig en mooi, een toppertje weer!

Gr Antoinette