vrijdag 26 juli 2013

Mini- album van één scrapvel - Voor mijn vriendin.

Hoi hoi,

Afgelopen weekend zag ik op Youtube dat mijn SU collega
Stampin Syl een leuk filmpje had geplaatst
om een mini- album te maken van één scrapvel.
Ik vond het er zo leuk uitzien dat ik er gelijk mee aan
de slag ben gegaan.
Ik heb een mini- album gemaakt voor mijn vriendin Marjan
en haar man, waar we in mei mee op vakantie zijn 
geweest naar Malgrat de Mar.


Het basis scrapvel is van Pion design. En voor 
het opmaken van het album heb ik
diverse stempels/ tags en dies gebruikt.
De " We went" & " We saw" is een nieuwe stempel-
set van SU " Around the world". Erg leuk om 
te gebruiken bij dit soort vakantie albums.
De grote tags op de 2de foto zijn van Tim Holtz, deze
heb ik wel iets bij moeten snijden om
ze passend te maken.


Op verschillende plekken in het album heb ik ruimte gelaten
voor notes. De letters notes heb ik gemaakt met 
de SU set "Simply serif mini alphabet".


De poststempels zijn van MD Eline's huis. Deze set gebruikt
ik nog steeds vaak op kaarten en projecten.
Het fotohoekje is een pons van EK succes.


Op de pagina hierboven is ruimte om een tag tussen te 
schuiven. Ik heb van hetzelfde scrapvel als waar
het album van is een mooi stukje gebruikt om het terug
te laten komen.


Hierboven heb ik het vogelhuisje en tickets van Tim Holtz gebruikt.
De vlinder is met de Bitty butterfly punch van SU
uitgeponst. De tekst " Love always" op
de tickets is met de SU set "Affection collection"
gestempeld.


En dit is de achterkant van het album. De "For you" stempel
is ook weer van SU evenals de circel en scallop.

Ik heb Marjan gisteravond het album gegeven en ze was er
erg blij mee :-) Inmiddels ben ik met nog een album bezig (ja ja ik 
heb de smaak te pakken). Deze wordt voor Jeroen
om mee aan boord te nemen.
En dan ben ik ook nog met een smashbook bezig van
onze vakantie in Malgrat de Mar.
Van beide projecten zullen met de tijd ook fotoos 
volgen.

Fijne dag.

Liefs Hélène
 

 


8 opmerkingen:

Linda Timpers zei

Super leuk...lijkt me erg leuk om zelf ook eens te maken, moet alleen dan eens kijken hoe ik dat doe ik heb wel een scorepal maar die is met cm, en in het filmpje gebruiken ze inch, of heb jij de maten misschien in cm?

Een fijn weekend !!!

Groetjes Linda

Antoinette Voorn zei

Wat een super prachtige creatie heb je gemaakt en alles gaaf verwerkt met je versieringen!

Gr Antoinette

Ankie vd Polder zei

Leuk gedaan en gaaf idee om dit zo voor je vriendin (en Jeroen) te maken. Groetjes en tot morgen, Ankie

Marian zei

Wat mooiiiiii
Groetjes

Ann zei

Hélène, dit is werkelijk prachtig! Ik kan er geen ander woord voor vinden.
Groetje, Ann C.

Miranda zei

Je kunt nog veel doen met 1 vel zeg, super

Aya zei

Dat is een geweldig leuk boekje geworden, prachtig.
De kaarten zijn ook weer heel erg mooi, altijd weer genieten om een rondje over je blog te maken.
Lieve groetjes Aya

Paula zei

Wauw !! Helemaal geweldig ! Ik ga dat ook eens maken den ik! Heb ook even het filmpje van Stampin Syl bekeken maar kan daar helaas geen reactie achterlaten. Maar vind het helemaal top! Liefs Paula