woensdag 17 juli 2013

Happy Birthday

Hoi hoi,

Vorige week schreef ik dat ik heerlijk de tijd had genomen om
weer eens een paar Magnolia's in te kleuren. 
Ook deze Tilda heb ik toen ingekleurd alleen geen tijd
gehad om een kaartje mee te maken.
Vandaag kan ik hem wel aan jullie laten zien. Het is 
een vintage kaartje geworden. Hiervoor heb ik
het prachtige papier van Pion design gebruikt. De
stans van het hekje is van Magnolia en de poststempels
zijn van Marianne Design.

Gezellig dat jullie mijn blog blijven bezoeken!

Tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

7 opmerkingen:

Marjan zei

Het is weer een prachtig kaartje Hélène !!

Groetjes, Marjan

Ankie vd Polder zei

Wat een schatje. Groetjes, Ankie

Lia zei

Heel mooi kaartje,
groetjes Lia

jolanda zei

mooie kaart

Antoinette Voorn zei

Wow wat is het een prachtige kaart! Mooie kleurtjes en een geweldige layout! Super!

Gr Antoinette

jennie vogel zei

Wat een schatje, heel erg leuk geworden

jennie vogel zei

Wat een schatje, heel erg leuk geworden