maandag 17 juni 2013

It's a boy

Hoi hoi,

Afgelopen zaterdag heb ik een leuke workshop thuis gegeven.
Je kunt de foto's hiervan terugvinden op mijn 

Voor de Fancy fair had ik een aantal geboortekaartje 
gemaakt, dit is er één van.
Hiervoor heb ik het mooie papier van 
Marianne design gebruikt en het
lieve stempeltjes van Eline.

Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt.

Zoals jullie misschien al gelezen hebben, ben ik
gestopt met het GeWe hobby designteam.
Doordat mijn Stampin'Up activiteiten zo leuk lopen
en ik het eigenlijk steeds drukker krijg heb
ik deze beslissing genomen.
Het blijft toch zoeken naar een goede balans
tussen gezin, werk en hobby.
Meiden van GeWe Hobby, dank je wel
voor de leuke en gezellige tijd!

Liefs Hélène 

6 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Henriëtte zei

Wat een lieverdje weer zeg. Bedenk ik me dat ik er ook nog eentje moet maken maar dan voor een meisje.

groetjes Henriëtte

Lia zei

Wat een geweldig schattig kaartje,
groetjes Lia

Thea zei

Wat een superschattig kaartje Hélène! Ik heb de catalogus van SU besteld, ben razend nieuwsgierig ;-)

Fijne dag,
groetjes Thea

Marianne zei

Hij is heel mooi.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Wauw meis, wat heb je weer een toppertje gemaakt zeg!

Gr Antoinette