vrijdag 14 juni 2013

Fancy Fair

Hoi hoi,

Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zo ver. Na weken
voorbereiden konden mijn vriendin en ik ons 
kraampje inrichten voor de Fancy fair van ons werk.
Ik had de nodige kaarten gemaakt, potten met laagjesbeslag en
dienblaadjes met gehaakte potjes.
Mijn vriendin had een aantal gebreide vesten, die ze op 
bestelling maakt.

Het was een erg gezellige dag en we hebben leuk verkocht.
Mijn vriendin heeft 5 brei opdrachten gekregen, dus 
die hoeft voorlopig niet stil te zitten ;-)
Mijn kaartenmand is weer uitgedund en de
potten met laagjesbeslag gingen als warme broodjes
en ook de gehaakte potjes deden het goed.
 

Nu hoop ik volgende week weer "gewoon" aan de knutsel
te kunnen. En zal mijn blog weer wat activer worden ;-)

Alvast een fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène

4 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Dat ziet er wel heel gezellig uit hoor. Heb jij zelf ook een beetje leuk verkocht? Groetjes en fijn weekend, hoop snel weer wat blogs van jou voorbij te zien komen. Ankie

Henriëtte zei

Wat een gezellige kraam hebben jullie gemaakt. Leuk dat je goed verkocht hebt, kan je je kaartendoos weer aan gaan vullen.

groetjes Henriëtte

Antoinette Voorn zei

Zooo dat ziet er gelikt uit!!! Gaaf je spuletjes en tof dat je ook opdrachten hebt gekregen!

Gr Antoinette

carla zei

Ziet er erg gezellig uit!
liefs, Carla