zondag 7 april 2013

Happy Birthday

Hoi hoi,

Ik ben op dit blog op het moment wat minder actief
dan op mijn Stampin'Up blog.
Het is niet dat ik niet aan het inkleuren enzo ben, maar
er zijn ook een aantal kaartjes gemaakt en 
in de maak die ik nog niet kan laten zien hier ;-)

Om jullie een kijkje te geven wat ik op
mijn Stampin'Up blog laat zien heb 
ik hier een kaartje met "The open sea"
stempelset.
Een geweldige set om mannenkaarten mee 
te maken. Juist hetgeen ik nooit zo 
goed in ben.

Voor de gebruikte materialen kun je
even een kijkje nemen op
mijn andere blog

Fijne zonnige zondag!

Liefs Hélène

4 opmerkingen:

trijntje zei

Wat een leuk mannenkaartje Helene. Een leuk idee! Groeten Trijntje

Leny Hempen zei

Prachtig Mannen kaartje Helene.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Deborah zei

Prachtig hoor! Heel apart en speciaal!!! Super!
Liefs Deborah

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.