zaterdag 13 april 2013

Gewoon vintage

Hoi hoi,

Afgelopen week werd ik gevraagd om op de Fancy fair
van mijn werk te staan. Harstikke leuk natuurlijk,
maar dit houdt wel in dat ik aan de slag moet.
Want ik heb eigenlijk geen kaarten op
voorraad.
Dus ben ik vandaag met frisse moed begonnen ;-)
 En het eerste vintage kaartje kan de 
kaartenbak in.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Foto: Pion design
Papier: Linnenkarton, kraft
Scrappapier: Pion design
Pons: Martha Steward - doily lace
Stans: MD creatable LR0240
Quikutz - photocorner
Dienamics - photostrip
Joy! craft - bloemen
Memoriebox - bloemen + blaadjes
Overig: Seam binding
Plakparels, Perlen pen

Fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Hanny zei

Prachtig weer.
fijn weekend, liefs Hanny♥

Lia zei

Schitterende kaart, wat leuk een Fancy Fair, succes alvast met je creaties,
groetjes Lia

jolanda zei

heel mooi kaartje

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Archimedes73 zei

Succes! Dit is in ieder geval een erg mooi kaartje!

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is mooi ! Wat een super creatie weer! Hier word ik nou vrolijk van!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

trijntje zei

Wat een prachtige kaart Helene. Super. Groeten Trijntje

Laura zei

Wat een pracht van een vintage kaart, Helene! Superrr mooi gedaan!

Hugs, Laura