dinsdag 9 april 2013

C&S #162

Hoi hoi,

Voor mij de één na laatste kaart voor Cards & Scrap. Per 1 mei
ga ik stoppen met dit gezellige designteam.
Door gezondheidsredenen ben ik genoodzaakt het rustiger
aan te doen. Hierdoor stop ik met verschillende
designteam en ben om die redeStampin'Up begonnen om 
meer vanuit huis workshops e.d te geven. 
Hiermee kan ik
mijn eigen planning maken en zit ik niet
vast aan een schema waarin steeds iets af "moet" zijn.
Voor mij haalt dit de druk van de ketel en 
heb ik weer plezier in wat ik doe.

Maargoed.... Uitdaging 162 luidt: Gebruik 4 knoopjes
of brads / 3 scrappapiertjes / 2 bloemen / 1 stempel-afbeelding-foto

Sponsor van deze week:

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Stempel: Magnolia - King Tilda
Papier: linnenkarton
Scrappapier: MME - My girl
Tekst: Studiolight
Stans: Joy!6002/0147
Nestabilitie
Pons: SU frames
Overig: 4 splitpennen
strasssteentjes

Succes met de uitdaging!

Liefs Hélène


10 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Oh wat is ie gezellig geworden Hélène. En jammer dat je gaat stoppen met de cards and scrap challenges maar wel een goede keuze hoor denk ik. Je gezondheid gaat voor alles. Groetjes, Ankie

Hanny zei

Goed dat je naar je lichaam luistert ook al is de beslissing niet leuk. Als iets "moet" is de lol er al snel af en dat is natuurlijk jammer. Gelukkig heb je iets gevonden waarin je zelf je eigen planning kunt maken en dat geeft een stuk rust. Je kaart is in ieder geval weer prachtig en aangezien ik je volg hoef ik niets te missen hihi.
liefs hanny♥

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Marian zei

Gezondheid gaat voor maar je kaart is weer prachtig hoor
Groetjes

Marijke zei

Lief kaartje, mooie kleurtjes.
Groetjes,
Marijke

Tinie zei

Wat een lief en vrolijk kaartje Hélène!! Wat zullen we jou en je kaartjes missen!
Groetjes Tinie

Deborah zei

Wat een fleurige kaart zeg! Heel erg mooi!
En, ik denk dat je de juiste beslissing genomen hebt.
Liefs, Deborah

Antoinette Voorn zei

Super vrolijk en mooie tilda kaart!

Gr Antoinette

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

jolanda zei

prachtig kaartje