zondag 10 maart 2013

Thank you

Hoi hoi,

Ik heb nog een doosje gemaakt met het patroon
van C@ro. Het is zo'n leuk modelletje
om kado te geven met bv een cadeaubon
erbij.  


Hiervoor heb ik gebruikt:
Papier: linnenkarton
Scrappapier: Basic Grey - Olivia
Pons: hoekpons
SU frames
SU Petite curcly punch
Stans: SU embosslits "beautiful wings"
Stempels: SU four frames
SU pretty petites
Inkt: SU calypso coral
SU basic grey
Overig: SU lint calypso coral
Nestabiltie hart
strasssteentje

Het is hier inmiddels weer gaan sneeuwen!
Bah bah!..... van mij
mag de Lente terugkomen ;-)

Fijne zondag allemaal.

Liefs Hélène

7 opmerkingen:

Lia zei

Zeker een heel leuk doosje, nee bah sneeuw wil ik ook niet meer hoor,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er weer heel mooi uit.

groetjes jolande

Antoinette Voorn zei

Heel mooi doosje . Leuke kleurtjes en de vlinder is schattig!

Gr Antoinette

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Leny Hempen zei

Wat een super leuk doosje Helene.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Miranda zei

wat een mooi kado doosje, heel snoezig...en ik geloof dat ik de sneeuw heb gemist vandaag (gelukkig maar)

stampingdutchgirl zei

In één woord: SCHATTIG!
groetjes, Maaike