woensdag 13 maart 2013

Opgelicht?!

Dit bericht plaats ik om andere hobbyisten 
te waarschuwen voor deze webwinkel.

22 december 2012 heb ik een bestelling geplaatst en 
betaald. Deze bestelling heb ik nog steeds niet
mogen ontvangen.
Na heel wat mailtjes verstuurd te hebben
is er niet gereageerd om 
mijn bestelling op te sturen of het bedrag
terug te storten.

Vanochtend een mail gestuurd dat ik
over zal gaan op aangifte.
Dit ga ik zo ook doen.

Het gaat hier om de webwinkel:

http://www.3djantina.nl/

Ik ben er helemaal klaar mee!!

12 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Jeetje... Das zwaar...!! Goed dat je dit bericht plaatst...tevens waarschuw ik je ook even over 't b
BEZIGE BIJTJE UIT RAAMSDONKVEER. Het lijkt alsof daar alles weer op rolletjes loopt' maar doe het aub niet. Alle ellende is uit gastenboek gehaald en ben eigenlijk benieuwd of je nog reviews teug kan vinden over deze webwinkel vooral van afgelopen jaar...het stond er toen vol van.

Gr Antoinette. Laat je ons nog weten hoe het afloopt?

Summer-design zei

Gelukkig ken ik deze webwinkel niet en moet zeggen dat het op 1 uitzondering na altijd goed is gegaan. Dit kan en mag niet gebeuren...dus goed dat je aangifte gaat doen..die rotte appels moeten eruit!

Gr, Wietske

Jitske zei

Jeetje, bedankt voor de waarschuwing.
Ik hoop dat het met jouw bestelling toch nog goed komt.
groetjes Jitske

Jitske zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Aletta zei

Bedankt voor de waarschuwing, ik ken deze winkel dan ook helemaal niet en wil deze zo te lezen ook niet kennen ook !! Maak er maar goed werk van, dit mag niet meer gebeuren !!!
Groetjes Aletta

Janine Vegter zei

he wat erg..zie net dat het niet ver bij mij vandaan is

Deborah zei

Das altijd verschrikkelijk! Blij dat je het deelt om ons te waarschuwen, zal het onthouden en ik hoop ook dat je op zijn minst je geld terug krijgt of je goederen ontvangt. Heb ook al zo een rare dingen gelezen over scrap&more.

Thea zei

Ken de winkel niet en dat hou ik zo ;-) Ik bestel bij een paar waarvan ik zeker weet dat ze dik OK zijn.

Groetjes Thea

Patricia zei

Goed dat je dit plaatst Helene, zodat ze niet nog meer slachtoffers kan maken!!!!!
Ik zou zeker aangifte doen, want bij meerdere klachten kunnen ze misschien wel wat ondernemen!!!!
Gr Patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat is flink balen, ik ben er ook altijd zo bang voor, maar het is me gelukkig nog niet overkomen, ik ben benieuwd naar het vervolg en hoop voor je dat je alsnog je bestelling krijg.

groetjes jolande

jolanda zei

wat jammer dat bepaalde webwinkels er een potje van maken.
Deze is niet de enige

dieke zei

Heel goed dat je een vuist maakt tegen dit soort vervelende toestanden!
Ik hoop dat je aangifte je wel helpt en dat je je geld terug kan krijgen!

Groetjes van Dieke.