maandag 18 maart 2013

Cuddly Buddly - De laatste.....


Hoi hoi,

Met gemende gevoelens plaats ik dit kaartje. Het is mijn
laatste kaartje voor Cuddly Buddly.
Als ik iets doe of ga doen, wil ik me daar voor
de volle 100% voor inzetten. Door
mijn start met Stampin'Up ben ik toch
wat dingen gaan wegstrepen, puur om
wat tijd te creeeren. Je kan nu eenmaal
niet alles doen, hoe leuk het ook is.
Ik heb met ontzettend veel plezier in het designteam
van Cuddly Buddly gezeten en het
doet een beetje pijn om afscheid te moeten 
nemen. Maar voor deze deur die ik dichtdoe, gaan
er weer nieuwe deuren open.

Dear Kim and Katie.... thank you!

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Stempel: MD collectables COL1313
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD Eline's Hello sweet baby!
Tekst: MD collectable COL1314
MD Eline's babies EC0106
Stans: MD collectable COL1313
MD collectable COL 1314
Pons: Martha Steward - border
Overig: Hug Snug lint,
Perlen pen, splitpen

Gezellig dat jullie weer even langskwamen!
Tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

 

 

10 opmerkingen:

Lia zei

Hij is prachtig en lief, ja je kunt niet alles tegelijk he?
groetjes Lia

jolanda zei

heel mooi kaartje

Erica ♥ zei

Je kaartje is echt schitterend en de
kleuren zijn super.
Veel succes met het andere DT ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Henriëtte zei

Lief kaartje hoor en ja, alles tegelijk gaat nu eenmaal niet.

Groetjes Henriëtte

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

trijntje zei

Wat een leuke babykaart Helene.Wat lief papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Marieke zei

Wat jammer dat je daarmee stopt maar inderdaad moet je soms bepaalde keuze's maken!
Leuke kaart is het weer geworden, heerlijk zoet!

Groetjes van Marieke

Antoinette Voorn zei

Wat een lief en mooie babykaartje!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

stampingdutchgirl zei

Lief kaartje hoor Hélène!
groetjes, Maaike