dinsdag 5 maart 2013

Bella's Valentine

Hoi hoi,

Er zijn van die stempels die "moet" je gewoon hebben.
Herkennen jullie dat? Ik had dat gisteren
bij GeWe hobby met de nieuwe stempels van
Wild rose studio, wat een dotjes!
Na wat huishoudelijke klusjes vanmorgen
ben ik gelijk met de stempel aan
de slag gegaan, en dit is het resultaat geworden.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Stempel: Wild rose studio - Bella's Valentine
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MME Lost & Found - Blush
Tekst: Catslife
Pons: Martha Steward - hearts border
SU Boho blossoms
Stans: Magnolia tag/ bloemen
Quikutz - photocorner
Overig: lint, scrappersflos,
Perlen pen

Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt:
black soot - tattered rose - pumice stone
picked raspberry - aged mahogany
fired brick

Het is een échte cute-card geworden :-)

Fijne zonnige dag allemaal.

Liefs Hélène

6 opmerkingen:

Deborah zei

Maar wat een CUTIE zeg!!! Ik ben helemaal verkocht!!! Heel mooi kaartje hoor!
Groetjes Deborah

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Aletta zei

Wat een superlief stempeltje, kan me voorstellen dat je daar helemaal verliefd op bent geworden.
En je kaart is weer helemaal mooi !
Groetjes Aletta

p.s. ga je ook nog naar de ArtSpecially in Zeist toe dit jaar.
Ik ga samen met Anneke een heel weekend net zoals Ellen en Jolanda en Renata komt ook een dagje gezellig shoppen in Zeist.

Carla zei

hoi Helene gelijk maar even op zoek naar je blog. Ziet er super uit ;)

jolanda zei

prachtig kaartje

stampingdutchgirl zei

Wat een schatje!
groetjes, Maaike