woensdag 27 februari 2013

Thanks a ton!


Hoi hoi,

Vandaag een vrolijk bedankt-doosje om aan
jullie te laten zien.
Dit geweldige patroon heeft C@ro op haar 
blog staan.
Ik vond dit zo'n leuk doosje dat ik
er gelijk mee aan de slag ben gegaan
en kon hier de nieuwe "oh, Whale" 
stempels voor gebruiken.



Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Stempels: SU "oh, Whale"
Papier: ecru A4
Scrappapier: SU "sunshine & sprinkles"
Inkt: SU marine mist
SU melon mambo
Overig: SU lint, klein veiligheidsspeldje
Ik ben zelf erg in mijn nopjes met het
doosje ;-) C@ro bedankt voor het 
geweldig leuke patroon!
  Liefs Hélène
 


4 opmerkingen:

Deborah zei

Wauw, het is echt prachtig! Zo'n leuke stempel :-) Je wordt er direct vrolijk van! Hele mooie dingen hebben ze toch he van stampin'up.
Groetjes Deborah

Chantal zei

Wauw Helene, dat heb je weer schitterend gemaakt!

Riet zei

Wat een leuk doosje zeg.

Liefs Riet.

Antoinette Voorn zei

Prachtig doosje!