zaterdag 9 februari 2013

SU notitieblok "For you"

Hoi hoi,

Vandaag een extra post van mij op het 
Scrap my Dream blog. Ik heb dit blokje
gemaakt met Stampin Up spulletjes
en kon niet wachten om dit aan jullie te 
laten zien ;-)

Ook de binnenkant heb ik bewerkt.





Voor dit blokje heb ik gebruikt:
Stempels: SU Pretty petites
SU four frames
MD Eline's huis
Papier: SU Fan fair, kraft
Pons: SU decorative label
SU 1 3/8 circle
SU 1 3/4 scallop circle
hoekpons
Overig: Doily, knoop, bakerstwine
mini speld, bedel "made with love"

Ik ben zelf erg in mijn nopjes met het 
eindresultaat. ;-)

Fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène


7 opmerkingen:

Astrid zei

Ontzettend mooi Hélène !!

liefs Astrid

Ankie vd Polder zei

GAAF! Groetjes, Ankie

Eveline zei

Heel leuk.
Eveline.

Mariska zei

Hoihoi, vind 'em super Helene!!!
Liefs,
Mariska

stampingdutchgirl zei

Hartstikke leuk Hélène, zoals ik ook al gezegd had op ons gezamenlijk blog van scrapmydream. Kom maar op met die workshop!
liefs, Maaike

Marianne zei

Heel gaaf gedaan
Lieve groetjes, Marianne.

C@ro zei

Ik had 'm al 2x geliked op FB, maar natuurlijk ook nog even op je bloggie een reactie.
Ik vind 'm TOP!
Helemaal Hélènestijl!

groetjes van Caro