donderdag 7 februari 2013

Stampin' Up - Rain or shine

Hoi hoi,

Ik kan het niet laten om nog een 2de post te plaatsen vandaag.
Gisteravond kwam Maaike mijn bestelling
met Stampin'Up spulletjes brengen. Hier
zaten ook stempels uit het nieuwe Spring cataloges bij.
Daar "moest" ik natuurlijk mee aan de slag! :-)

Ik heb voor deze vrolijke kaart gebruikt:
Stempels: SU Rain or shine
Papier: linnenkarton, witte/ melon mambo cardstock
Scrappapier: SU sunshine & sprinkles designer series paper
Pons: SU modern label
SU word window
SU scallop edge border
Inkt: marine mist - melon mambo - old olive
Tekst: Studio light - beterschap

Zo'n kaartje fleur je toch weer helemaal van op? ;-)

Liefs Hélène

7 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt zeg.
Liefs Riet.

Ankie vd Polder zei

Ohh, mooi, zo lekker fleurig ondanks de paraplu's. En ik heb dit ook bij mijn bestelling zitten al heb ik die nog niet binnen.... dat wordt genieten dus. Groetjes, Ankie

Saskia Kreasas zei

Ziet er heel mooi uit in alle eenvoud. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Marian zei

Erg leuk
Groetjes

Monique zei

Van zo'n kaartje fleur je meteen op.
Wat een knip werk.
groetjes Monique

Marijke en Chantal zei

Oooh die zijn leuk, twijfelde of ik de pluutjes zou bestellen. Mmmm misschien maar wel:)

Groetjes, Marijke

stampingdutchgirl zei

Ik wist wel dat je er blij mee zou zijn! Wanneer ik het via DHL gestuurd zou hebben, zou het waarschijnlijk pas dinsdag bij je geweest zijn en dat kon ik je gewoonweg niet aandoen!
Prachtige kaart Hélène! Geniet van je spulletjes!
liefs, Maaike