donderdag 28 februari 2013

Made with love

Hoi hoi,

Ik kan jullie op het moment alleen maar wat 
oudere kaarten laten zien, omdat het 
kaarten maken even op een laag pitje staat 
door verandering van medicijnen waar
ik behoorlijk beroerd door ben geweest.
Het gaat nu iedere dag beter, maar het 
is me nog niet gelukt om een kaartje te maken.

Deze kaart heb ik voor Cuddly Buddly gemaakt.
Hiervoor heb ik een nieuwe digi van Lilyboo
gebruikt.
Het papier is van Marianne Design - Dutch design.

Leuk dat jullie weer even langskwamen!

Liefs Hélène

 

9 opmerkingen:

jolanda zei

mooi lief kaartje.
beterschap

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje is dit.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schattig kaartje, heel mooi.
fijn dat het weer wat beter gaat.

groetjes jolande

Antoinette Voorn zei

Super kaartje helemaal omdat er ook blauw in zit! Hihihi

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marianne zei

Ziet er prima uit.
lieve groetjes Marianne

scrapcreations-judith zei

Hallo Hélène, Ik heb even een gekke vraag aan jou. Ik ben al een hele tijd op zoek naar de stempelset van Stempelgelde, genaamd Vintage Garden. Nou zag ik dat jij een kaart heb gemaakt met een stempel van deze set. De vraag die ik graag wil stellen is :gebruik je deze nog? Mocht dit niet het geval zijn zou je dan een overweging willen maken om hem aan mij te verkopen. Graag hoor ik wat je van mijn voorstel vindt. Alvast bedankt. Groetjes Judith

scrapcreations-judith zei

Hallo Hélène, Dank je wel voor je reactie. Het valt inderdaad niet mee om eraan te komen. Ik hoop dat het ooit gaat lukken. Bedankt in ieder geval. Groetjes Judith

trijntje zei

Dit is een heel leuke kaart. Heel mooi gemaakt. Vewelsterkte. Groeten Trijntje

Miranda zei

wat een lief kaartje heel snoezig