vrijdag 8 februari 2013

Hieperdepiep

Hoi hoi,

Vandaag heb ik op het GeWe hobbyblog een 
extra kaart geplaatst. Met het 
nieuwe papier en stempel van Magnolia.

Hiervoor heb ik gebruikt:
Stempel: Happy Easter Tilda
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: Magnolia - Romantic Easter "little easter"
Tekst: Studio light
Stans: Joy! 6003/1002
MD creatable LR0168
Magnolia doohickey "wolken" - "blaadjes"
Pons: SU scallop edge border
Overig: scrappersflos, bloemen
embossingfolder, Perlen pen

Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt
en H2O.
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
gathered twigs - pumice stone
H2O - navajo pearl

Wat is het toch heerlijk om zoveel afwisseling 
in mijn kaarten te hebben.
Ik vind het zo fijn om afdrukjes in te kleuren, 
maar de CAS kaartjes bevallen ook ontzettend
goed. Ach.... zo ben ik altijd voor een techniek
in de stemming ;-)

Fijn weekend allemaal.

Liefs Hélène

7 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, wat een schattig kaartje weer. Ik vind die bruine stans erg gaaf. Is die van joycraft of juist van Marianne design? Ik ben blij dat jij ook zegt dat je van zoveel verschillende stijlen kaarten houdt. Ik krijg nl ook wel eens te horen dat ik geen vaste stijl heb, maar net als jij vind ik van alles leuk en hou ook van de afwisseling. Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

Hanny zei

Wat een mooie kaart weer en in hele mooie kleuren,
liefs Hanny♥

Astrid zei

Een schitterende kaart weer met een heel lief afdrukje, super !

liefs Astrid

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt super lief.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

jolanda zei

mooi kaartje

Lotte zei

Wat een schatje, mooi gemaakt
Groetjes Lotte

stampingdutchgirl zei

Ook deze kaart is weer helemaal schattig!
liefs, Maaike