dinsdag 19 februari 2013

Dokter Edwin - Beterschap

Hoi hoi,

Een tweede post voor vandaag. Het is een beterschaps-
kaart die ik een poosje terug al gemaakt heb.

Hiervoor heb ik gebruikt:
Stempel: Magnolia - doctor Edwin
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD Eline's romantic nursery
Tekst: Happy Stamper
Diverse MD
Stempelglede
Stans: MD creatable LR0235
MD creatable LR0250
Go kreate - labels
Quikutz - photocorner
Pons: Nellie Snellen - floral punch
Overig: Perlen pen
Bloemen Wild Orchid crafts

Edwin is ingekleurd met distress inkt
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
walnut stain - black soot
evergreen bough - antique linen - pumice stone
weathered wood

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

11 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw Helene, je kaart is weer een topper zeg! Ik heb ook weer eens naar je voorgaande kaarten zitten kijken en mijn mond viel open! Wat een toppers zeg!!! Ik probeer zeker weer vaker langs te komen hoor! Door drukte niet altijd mogelijk geweest.... Lieve groetjes, Chantal

Hanny zei

Wat een prachtige kaart weer, mooie kleuren heb je gebruikt.
liefs Hanny♥

Antoinette Voorn zei

Wat een beeldschone kaart weer!

Gr Antoinette

sjanie zei

Leuk kaartje, Hélène.
Komt vast wel goed van pas, nu er zoveel zieken zijn.

Groetjes,
Sjanie

jolanda zei

schitterend kaartje

Patricia zei

Wat een leukerd zeg, kan je dokter Edwin ook ff bij mij langs sturen? Ik ben nl al 2,5 week aan het kwakkelen haha
Groetjes Patricia

Astrid zei

Wat een schitterende kaart zeg, prachtig !

liefs Astrid

Saskia zei

Wat een geweldige kaart, zo lief! Je voorgaande kaarten heb ik ook bekeken en die zijn ook super. En wat zijn die Magnolia stempels toch weer leuk. Ben jij er ook zo'n fan van?
Ik ben ook volger van je blog geworden.


Groetjes Saskia
http://saskias-kaartenblog.blogspot.com/

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Marianne zei

Heel mooi kaartje is dit.
Lieve groetjes Marianne

Riet zei

Wat een prachtige kaart is dit.

Liefs Riet.