donderdag 7 februari 2013

a4'tje voor collega

Hoi hoi,

Vandaag niet een kaart, maar een a4'tje wat 
ik heb gemaakt voor een collega die 
afscheid heeft genomen. De collega's 
van de desbetreffende afdeling hebben 
allemaal een a4'tje gemaakt en deze in een 
map gedaan voor haar.
Normaal doe ik aan dit soort dingen niet 
mee omdat ik vaste nachtdienst ben, maar
deze collega heb ik ingewerkt in de 
nachtdienst toen ze bij ons in dienst
kwam en kon het er altijd erg goed
mee vinden. Met de overdracht altijd gezellig
even kletsen, dat ga ik missen!
Dus voor haar een uitzondering gemaakt 
en ook een a4'tje gemaakt. Deze collega 
gaat de verpleegkundige opleiding doen en
daarbij vond ik dit afdrukje wel 
toepasselijk.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Stempel: Penny Black - wishing you well
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD Eline's romantic nursery
Stans: Nestabilitie - romantic rectangles
Joy! - 6003/1002
Quikutz - photocorner
Pons: Martha Steward - border
SU scalloped circle
Overig: Perlen pen,
Hug Snug kreukellint

Ze heeft hem inmiddels ontvangen en 
vond hem Super! ;-)

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

Kaartenbox zei

Nou ik vind hem ook super hoor en past helemaal bij haar. Zo liep ze vroeger al rond hahaha.

jolanda zei

wow wat een super mooie creatie

Hanny zei

Wat een geweldige mooie stempel is dit en prachtig ingekleurd. Een hele mooie kaart,
liefs Hanny♥

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Miranda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige toepasselijke kaart, leuk afdrukje en weer super mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Ankie vd Polder zei

Mooi gedaan. Het geeft mij ook weer nieuwe ideeën voor als er een afscheid op het werk is. Groetjes, Ankie

Lia zei

Wat een geweldig toepasselijk plaatje, heel leuk geworden zo,
groetjes Lia

Cindy zei

Ziet er echt geweldig leuk uit
Liefs Cindy