zaterdag 12 januari 2013

Sneezing Tilda

Hoi hoi,

Vandaag is het aan mij om weer wat op het
blog van GeWe hobby te plaatsen.
Ik heb weer een kaartje gemaakt met 
een nieuwe Magnolia.

Hiervoor heb ik gebruikt:
Stempel: Magnolia - Sneezing Tilda
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD Eline's huis - Roses are red
Pons: SU scalloped circle 1 3/4
Stans: Nestabilitie circle & scalloped circle
Cheery lynn - french pastry
Magnolia doohiche - tag
Tekst: Magnolia
Overig: touw, Perlen pen
Tim Holtz - tiny attacher

Fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène

14 opmerkingen:

Lia zei

Schattig kaartje is dit weer,
groetjes Lia

Priskilla zei

Wat een schitterend kaartje, mooi papier!

Groetjes,Priskilla

Debby zei

oooooo wat is die schattig
heel erg mooi gedaan

liefs Debby

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Ankie vd Polder zei

Wauw, dat is wat meteen bij mij opkomt als ik dit kaartje zie. Wat gaaf Hélène. Groetjes en fijn weekend, Ankie

arjette zei

Wat een lief kaartje, mooi!!!

gr. arjette.

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes Marian

Cards and Arts by Jol zei

schattig kaartje, mooi gemaakt, ik denk dat Tilda de bloem weg moet doen, misschien is ze er wel allergisch voor, ha ha ha .

groetjes jolande

Marieke zei

Hoe krijg je t toch voor elkaar om telkens van die geweldige kaarten te maken. Super gaaf weer!!!
Een plaatje om naar te kijken!

Lieve groetjes v Marieke
Fijn weekend verder.

Cordine zei

Schitterend kaartje!
Groetjes
Cordine

Antoinette Voorn zei

Ahh wat een lieffie!! Je kaart is schitterend.

Gr Antoinette

Chantal zei

Wauw Helene! Wat gaaf! Had je trouwens op de Magnoliaclub gezien dat een kaart van jou in de top 3 van het jaar was geëindigd? hihih Dat was ook een schitterende kaart van je. Lieve groetjes, Chantal

Erica ♥ zei

Wat heb je hier mooi papier voor
gebruikt, en leuke stempel, prachtige
kaart geworden :)

Fijne en gezellige zondag :)
Lieve groetjes Erica xox ☼

jolanda zei

prachtig kaartje