zondag 13 januari 2013

Ik smelt voor jou...... Chocolade

Hoi hoi,

Gisteren heb ik een heerlijk dagje gefreubeld 
met mijn vriendin Henrike.
We hebben een melkpak/ kado verpakking
gemaakt. Het idee was om er bonbons in te 
doen, deze hebben we gister ook 
gemaakt, maar inmiddels bijna allemaal 
opgesmikkeld LOL!

 Voor dit melkpak heb ik gebruikt:
Patroon: Kadoosjes magazine
Papier: SU "12x "12 inch cardstock- Wisper white
Scrappapier: Maja design
Pons: SU circle 1 3/4
SU scalloped circle 2 3/8
Stans: Nestabilitie circle 
Magnolia doohickey - blaadjes, bloemen,
vlinder, label.
Tekst: MD Eline's words EC0138
Different colors - ik smelt voor jou
Overig: Hug Snug seambinding
Perlen pen -101
MD bedel - vogelkooi

Fijne zondag allemaal.

Liefs Hélène

17 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie mooi.
Groetjes Miranda

Lotte zei

Wat super leuk gemaakt zeg! Lieve groetjes Lotte

Leny Hempen zei

Wat super leuk gedaan Helene.
Echt geweldig.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Erica ♥ zei

Dat is weer eens wat anders, en wat
een leuk model, heel gaaffff !

Fijne en gezellige zondag :)
Lieve groetjes Erica xox ☼

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk doosje en een hele gave kleur! Groetjes, Ankie

Marian zei

Ziet er mooi uit
Groetjes

Marian zei

Ziet er mooi uit
Groetjes

Cards and Arts by Jol zei

wat mooi Héléne, maarre als je alle chocolade opeet moet je wel weer wat extra kilometers rennen.

groetjes jolande

Lia zei

Schitterend doosje, niet zo handig he als je alles op eet, bonbons lust ik niet, maar wel een boel andere haha,
groetjes Lia

Marijke en Chantal zei

Wat een mooi "leeg" doosje! Chocolade is ook zooooo lekker:)) Vind de tekststempel ook erg leuk!!

Groetjes, Marijke

* Üla * zei

Wat een prachtig doosje, Hélène!
Mooi versierd en in hele mooie kleuren. Ja, ik heb nog extra goed gekeken, maar geen kruimel van de chocola meer te vinden.
Te lekker zeker, hihi.
Groetjes, Ula

Tinie zei

'k Zag 'm op FB al voorbij komen en vind 'm geweldig mooi!!
En de inhoud zal ook wel lekker geweest zijn!
groetjes Tinie

Marianne zei

Ziet er goed uit.
Groetjes Marianne

Miranda zei

mooi doosje, prachtig
ook de andere kaarten met Tilda en Stampin up zijn erg mooi geworden

Antoinette Voorn zei

Hahhhaaa ... doosje is mooi geworden...Smikkel smikkel...zeg ik met mijn mond vol!!!

Gr Antoinette

Claudia B zei

Wow wat mooie zeg!
Ik heb het boekje ook, dus dit ga ik zeker ook proberen :-)
Ben gelijk volger geworden.
Groetjes Claudia

Bernadet zei

ooooow wat gaaf Helene!!!