maandag 7 januari 2013

Even iets anders.... Haken

Hoi hoi,

Even iets anders dan kaarten..... gehaakte potjes!
Ik kwam deze leuke gehaakte potje tegen
op facebook en vond het er zo 
leuk en gezellig uitzien, dat ik niet kon
wachten om er ook mee aan de slag te gaan.
Ik heb 2 olieflessen van de Action gebruikt, en
lege groente potjes. 
De katoen is van Phildar (Phil coton 3)
Het lint is Hug Snug seambinding en komt 
uit New York (wat je van ver haal is lekker ;-) )

Nu staan er nog 2 grote glazen vazen te 
wachten om omgehaakte te worden met 
creme katoen, dan steken mijn Orchideeen zo
mooi af ;-)

Fijne avond, ik ga nog een poosje haken.

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Hélène,dat ziet er hardstikke leuk en sfeervol uit,súpergezellig,haak ze!!groetjes Miranda

Thea zei

Gezellig Hélène, hier staan ze 's avonds ook lekker te branden. En ze zijn ook zo leuk om weg te geven.

Groetjes Thea

Erica ♥ zei

Jaa ik heb er op FB ook zoveel
voorbij zien komen en ze blijven
leuk en schattig om te zien, maar
ook om te maken. Leuk leuk leuk :)

Fijne knutselweek gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Cards and Arts by Jol zei

dat ziet er super gezellig uit.

groetjes jolande

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er gezellig uit.
Moet ik toch ook eens proberen.
Groetjes Miranda

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Highdesertstamper zei

Those jars are all gorgeous... guess I'll have to try my hand doing that!! I do crochet and someone gave me a beautiful old perfume bottle to "do something with"... :)

Antoinette Voorn zei

ohhh mooi gemaakt en heeeeelll rosssmantischhhhh...hahahaha

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Gretha zei

Dat ziet er heel gezellig uit en zoveel verschillende modelletjes, heel leuk gemaakt!
Liefs Gretha