dinsdag 29 januari 2013

EKEF #152 Gebruik een doily

Hoi hoi,

Op deze laatste dinsdag van januari starten we 
weer met een nieuwe uitdaging bij
De uitdaging is deze keer: Gebruik een
doily op je kaart of project.

Ik heb hiervoor gebruikt:
Doily: Cheery lynn - french pastry
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: Bo bunny - et cetera
Stans: Tim Holtz - paper rosette
Pons: Ek succes - border
SU word window
SU modern label
SU Boho blossoms
Tekst: SU teeny tiny sentiment
Overig: Perlen pen, plakparel

Sponsor van deze week is:
Benieuwd naar de uitdaging en alle 
mooie creaties van team Roze?
Neem dan snel een kijkje op 
ons blog!

Liefs Hélène


26 opmerkingen:

Doreen zei

This is beautiful,lovely details and colours.xxx

Marieke zei

Prachtige stijlvolle kaart weer zeg. Die Roset van Tim Holtz blijft gaaf. Leuke uitdaging. Ik ga proberen mee te doen.

Groetjes van Marieke

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, ik zag het kaartje ook net via EKef en ik vind het een beauty, echt waar. Ik ga zeker ook weer een poging wagen met een kaartje met een doily; zal er vandaag als ik op mijn werk ben en even een pauze momentje heb eens goed over brainstormen. Ik heb er zin in. Groetjes, Ankie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie leuk.
Groetjes Miranda

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Hélene!

Lia zei

Geweldig mooi kaartje, die rozetten zijn toch altijd een blikvanger he?
groetjes Lia

sjanie zei

Prachtig is je kaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

Neline zei

Prachtige kaart zeg!!
groetjes
Neline

jolanda zei

mooie kaart

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart Héléne.

groetjes jolande

Bernadet zei

prachtige kaart Helene

Kadootjevoorjou.com! zei

Wat een geweldig mooie kaart! kleurgebruik, indeling... super!

Groetjes Maartje

Karin Schuring zei

Geweldige kaart!! Super mooi gemaakt.
Groetjes, Karin

Anneke. zei

Prachtige kaart,Hélène! Oogt heel stijlvol.
Groetjes Anneke.

Marijke en Chantal zei

Heel stijlvol!! Prachtig de doily met de rozet!!

Groetjes, Marijke

marja zei

Wat een prachtig kaartje Hélène!

Lieve groetjes Marja.

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Tinie zei

Erg mooi deze kaart!! Mooie rozet op de doily!
groetjes Tinie

Lotte zei

Ik vind hem heel erg mooi!
Groetjes Lotte

Liesbeth zei

Wat een mooi totaalplaatje Helene, gr. liesbeth

Claudia zei

mooi kaartje helene!
Groetjes Claudia

Antoinette Voorn zei

Hele elegante kaart en super kleurtjes!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

corinne zei

hele mooie stijlvole kaart

gr corinne

Nelly zei

Prachtige voorbeeld kaart heb je gemaakt.

Groetjes Nelly

Brenda zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!! Groetjes,Brenda

Ellen zei

Prachtige doily kaart Hélène!