dinsdag 15 januari 2013

EKEF #150 serie kleine kaartjes 10x10 CAS

Hoi hoi,

Op deze koude dinsdag starten we bij Elke kaart een Feestje
weer met een nieuwe uitdaging.
Voor deze uitdaging heb ik 4 kleine CAS kaartjes
gemaakt met dezelfde stempels, maar met 
3 verschillende teksten. Zo heb je voor iedere gelegenheid
een kaartje in huis.

Sponsor van deze week:


Benieuwd naar de andere creaties van team roze?
Neem dan snel een kijkje op het blog 

 Succes met de uitdaging :-)

Liefs Hélène
 
.

17 opmerkingen:

Noriko zei

De jouwe zijn ook al te zien op je blog met de uitdaging.
ze zijn erg leuk geworden.
Ook al vond ik het moeilijke opdrahten ik maak namelijk bijna nooit Clean & Simple.

Lieve groetjes noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Bernadet zei

Prachtig gedaan Helene

Jolara zei

prachtig ! Liefs joyce

Cards and Arts by Jol zei

prachtig Héléné en handig voor je voorraad zo'n serie.

groetjes jolande

Aletta zei

Prachtige serie, mooi clean&simple
Groetjes Aletta

Nicole Parmentier zei

Mooie serie Helene, heel stijlvol!

Marijke en Chantal zei

Hele mooie serie CAS kaartjes.
Groetjes, Marijke

Je@net zei

Wat een prachtige serie kaartjes, Hélene!

Erica ♥ zei

Heel gaaf gemaakt zeg, leuk hoor :)

Een fijne week nog,
liefs Erica xox

Leny Hempen zei

Dat zijn mooie kaartjes Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Lotte zei

Wat een prachtige CAS kaartjes!
Lieve groetjes Lotte

Tinie zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt, Hélène!! Prachtige serie!
groetjes Tinie

Mariken zei

Wat zijn ze leuk geworden! Ik vind dat maatje zo leuk en bruikbaar!
Groetjes Mariken x

Anneke. zei

Prachtig!! Heel stijlvol.
Groetjes Anneke.

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes Marian

Marieke zei

wat een leuke uitdaging en een leuke voorbeelden heb je gemaakt..
Ik ben nooit zo van deze kaartjes maar ga wel proberen mee te doen, een hele uitdaging voor me haha!

Groetjes van Marieke

Peggy zei

De kaartjes zijn heel mooi !
Heel mooi setje.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *