vrijdag 11 januari 2013

Beterschap

Hoi hoi,

Afgelopen week heb ik deze kaart gemaakt
met de stiften van Stampin Up.
De stempel heb ik ingekleurd met verschillende
kleuren om het verloop van kleur te krijgen.

Verder heb ik gebruikt:
Stempel: Unity stamp company - feel the joy
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MME Lost & Found
Pons: SU modern label
SU 1 3/4 scalloped circle
Tekst: Happy stamper
Overig: Perlen pen

SU stiften:
rose red - pretty in pink - pink pirouette
garden green - old olive

Het is weer een heel ander kaartje dan
mijn vorige, maar die afwisseling
vind ik erg leuk.

Liefs Hélène

7 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie mooi.
Groetjes Miranda

Neline zei

Best sjiekies, mooi gedaan!
groetjes
Neline

Marian zei

Stijlvolle kaart
Groetjes

Erica ♥ zei

Dat ziet er zo prachtig en netjes
uit, apart hoor je stempels kleuren
en dan pas stempelen, maar het
resultaat is verbluffend !

Een gezellig weekend alvast :)
Lieve grtjsss Erica xox

Cards and Arts by Jol zei

mooi en stijlvol.

groetjes jolande

Linda van der Velden zei

Mooie kaart!

Jolanda Cuper zei

Wow wat is ie gaaf gemaakt!
Prachtig!
Groetjes Jolanda