woensdag 26 december 2012

The way to know life....


Hoi hoi,

Iedereen een fijne 1ste kerstdag gehad?
Die van ons was heerlijk!

Voor vandaag heb ik weer een kaartje om
te laten zien.
 Het idee heb ik van internet, en deze
manier van kaarten hebben jullie
waarschijnlijk al heel wat keertjes voorbij
zien komen, maar ik vond het leuk om
me er ook eens aan te wagen ;-)

Ik heb hiervoor gebruikt:
Stempel: SU  Elements of Style (bloemen)
SU Dreams du Jour  (tekst)
Papier: SU wisper white
kraft
 Overig: strasssteentjes

Fijne 2de kerstdag allemaal.

Liefs Hélène

7 opmerkingen:

Marjan zei

Een heel mooi kaartje Hélène !!!
Fijne kerst nog vandaag.

Groetjes, Marjan

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, ik vind hem hartstikke mooi! Een paar weekjes geleden had ik ook zo'n kaartje gemaakt, want het is erg leuk om te doen!
groetjes en een fijne Kerst verder!
liefs, Maaike

anja zei

zeker niet verkeerd.ziet er "sjiek"uit.
gr Anja

Sylvia van der Kolk zei

prachtige kaart.

Groetjes sylvia

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje, en een hele verademing na alle kerstkaartjes. Groetjes, Ankie

Marianne zei

Heel mooi deze kaart.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Hele chique kaart en mooie tekst hoor!

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl