vrijdag 28 december 2012

SU - Get well wishes

Hoi hoi,

Na 2 gezellige kerstdagen en het "volle
buik gevoel" moest ik gister
toch écht even een kaartje maken.
Ik kreeg bijna afkickverschijnselen ;-) 
Ik heb 2 kaartjes gemaakt, een CAS kaart (deze)
en een scrapkaart, welke ik pas later kan 
laten zien (EKEF).

Voor dit kaartje heb ik het volgende gebruikt:
Stempels: SU Bliss (vlinder)
SU teeny tiny sentiments (tekst)
Papier: linnenkarton,
SU Rich Razzleberry cardstock
SU Summer Smooches (designer paper)
Pons: SU word window
SU modern label
EK succes - border
Stans: SU labels collection framelits
Overig: SU festive paper piercing pack
Lint, Perlen pen

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène



8 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Oh mooi is die zeg. Wat een schitterende kleur heb je gebruikt. Groetjes, Ankie

Sylvia van der Kolk zei

Prachtige kaart.

Groetjes sylvia

Scrap Girl Online zei

Hoi Helene,
Wat een ontzettend leuk/mooi kaartje!
Je vlinder is ook prachtig!
Liefs Helga

stampingdutchgirl zei

Helemaal gaaf Hélène!
liefs, Maaike

Mariken zei

Wat een gaaf kaartje! Ik heb net ook mijn eerste SU kaartjes gemaakt en gisteren een workshop gevolgd, veel geleerd!
Fijn weekend, groetjes Mariken.

Aartje zei

Wat een schitterende cas kaart, prachtig uitgevoerd.
Groeten, Aartje

Bernadet zei

ziet er prachtig uit Helene

Anja (scrappie) zei

Prachtig kaartje hoor en een fijne jaarwisseling.