maandag 31 december 2012

Scrap my Dream #5 "Nieuw"

Hoi hoi,

Vandaag starten we op het Scrap my Dream blog weer
met een nieuwe uitdaging. Deze keer is de 
opdracht "Nieuw".
In dit thema heb ik deze kaart gemaakt,
"nieuwe woning"

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Papier: linnenkarton, kraft, SU lucky limeade
Scrappapier: SU summer smooches
Pons: SU owl punch
SU 1 3/4 scallop circle
afrondpons
Stans: MD creatable LR0137 (tak)
MD creatable LR0205 (vogelhuisje)
Tekst: LOTV (new home)

Voor de creaties van mijn teamgenoten
moet je even een kijkje nemen op het blog.


Liefs Hélène

 

7 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Gaaf Hélène. Grappig gedaan met de scallops als boonkruid. Groetjes, Ankie

Miranda zei

wat een leuk en lief kaartje en ja met uiltjes heb je me altijd LOL

crealinedance zei

Hoi hoi leuke kaart,ik wenst voor jouw gezin een gezond en creatief 2013.gr.Nel

Antoinette Voorn zei

Prachtig "nieuw"kaartje verfrissend!!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Erica ♥ zei

Wat een leuke kaart, heel mooi met
dat vogelhuisje en rond afgewerkt
onderaan.

Fijne jaarwisseling en een goed
begin van het nieuwe jaar :)
Groetjes van Erica ☼

Marian zei

ZIet er prachtig uit
Groetjes

jolanda zei

leuk kaartje