maandag 24 december 2012

Merry and Bright

Hoi hoi,

De laatste.... ja écht, dit is de laatste kerstkaart voor 
dit jaar ;-) Ik heb niet eens alles laten 
zien op mijn blog, maar dat kan straks in het
nieuwe jaar altijd nog.
Voor de dochters van mijn vriendin had ik apart
een kaart gemaakt, ze hebben allebei
een vriendje en dan is het
toch leuk om voor samen een kaartje 
te krijgen ;-)


Voor beide kaarten heb ik een afdrukje van
Lili of the Valley gebruikt. Het papier is
van Maja design - It's Christmas time.

Dan wil ik bij deze al mijn volgers

Hele fijne kerstdagen

wensen!

Liefs Hélène
 


12 opmerkingen:

Cordine zei

Schitterende kaartjes!
Hele fijne feestdagen!
Groetjes
Cordine

Sylvia van der Kolk zei

Prachtige kaarten.
Fijne feestdagen.

Groetjes sylvia

Brigitte zei

hallo helene
wat isdat leuk gemaak
en mooi super


groetjes brigitte

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zijn ze mooi.
Fijne feestdagen.
Groetjes Miranda

Ankie vd Polder zei

Wat een mooie kaarten en wat een schattige stempeltjes. Groetjes, Ankie

jolanda zei

prachtig kaartje

Antoinette Voorn zei

Ohh wat een poepies van kaartjes!!

En fijne feestdagen.. toegewenst!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

trijntje zei

Wat schitterende kaarten heb je gemaakt Helene mooi papier en prachtige stempelafdrukjes, leuk van kleur. Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2013.Groeten Trijntje

Laura zei

Oh wat zijn ze mooi! Twee prachtige kerstkaartjes!

Merry Christmas, Helene & family!

Hugs, Laura

Je@net zei

Wauw, super mooi geworden, Helene!
Jij ook fijne Kerstdagen gewenst, geniet er van!

stampingdutchgirl zei

Hoi Hélène, ze zijn allebei erg mooi geworden! Wat heb je overigens gebruikt voor de witte veegjes, is dat Gesso?
liefs, Maaike

Malika zei

helene ik ben even op je blog komen piepen
al je kaartjes zijn echt mooi hoor vooral deze die ingekleurd zijn. top hoor. ik wens jou ook alvast een fijn nieuwjaar. En je hebt er alvast een lid bij.
liefs malika