woensdag 12 december 2012

Happy Birthday

 Hoi hoi,

Eens even geen kerstkaartje, kan bijna geen 
kerstkaart meer zien ;-) Maar ik ben 
er bijna klaar mee, nog 2,5 kaart maken
en dan hou ik het voor gezien.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Tekst: SU teeny tiny sentiments
Papier: linnenkarton
Scrappapier: MME Lost & Found - blush
Stans: SU sizzix embosslits - beautiful wings
Cheery lynn - french pastry
Pons: hoekpons
SU modern label
SU word window
Overig: Perlen pen
Roze brad
Hug Snug kreukellint

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

11 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een supermooi kaartje.

Groetjes Ilonka

Astrid zei

Een schitterende kaart hoor !!!
Ik heb net de kerstkaarten op de bus gedaan, wat een klus elk jaar weer :(

liefs Astrid

Ankie vd Polder zei

Haha, herkenbaar hoor. Ik ben ook echt helemaal klaar met alle kerstcreaties en ben ook al aan de 'gewone' kaarten begonnen. Deze van jou is erg leuk geworden. Groetjes, Ankie

Marijke en Chantal zei

Prachtig!! Romantisch papier. Ik heb het nu ook wel gehad met de kerstkaarten mar moet er ook nog een paar...............

Groetjes, Marijke

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

M@rjan zei

Kan me helemaal voorstellen, maar wel erg mooi is deze kaart!

Cards and Arts by Jol zei

Mooie romantische kaart heb je gemaakt.

Groetjes jolande

Linda van der Velden zei

Mooie kaart! Ik herken de kerstkaarten-moeheid ;). Ik ben er ook klaar mee, heb ze afgelopen weekend op de post gedaan :) liefs

Marianne zei

Hij is wel super,
Liefs, Marianne

Malika's Cards zei

supermooi hoor het kaartje
Groetjes malika