dinsdag 18 december 2012

EKEF # 146 Alles mag

Hoi hoi,

Vandaag starten we bij Elke kaart een Feestje
weer met een nieuwe uitdaging.
Voor deze week is het een makkie ;-)
want, Alles mag!

Sponsor van deze week:
De volgende producten heb ik gebruikt:
Stempel: MD Don & Daisy DDS3326
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD Christmas wishes
Pons: afrond pons
EK succes - photocorner
Stans: MD craftable CR1224
Tekst: MD Stampfairy SF1118
Overig: Ranger crackle paint
Perlen pen

Benieuwd naar de creaties van mijn 
teamgenoten? Neem dan snel een 
kijkje op het blog

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène


 

17 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Mooi Hélène, mooie kleurencombinatie. Ik vind dit weer een uitdaging waar ik wel aan mee kan doen en dus heb ik mijn bijdrage alvast geplaatst. De projectjes zijn nooit zo mijn ding dus dan doe ik eigenlijk nooit mee. Groetjes, Ankie

Bernadet zei

prachtige kaart Helene.
Geweldige stempel is dit ook

Marianne zei

Ik vind hem beeldschoon.
Liefs, Marianne

Cards and Arts by Jol zei

SUPER MOOI kaartje!!!!!!!

groetjes jolande

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart weer zeg!!!!
Gr Patricia

Priskilla zei

Prachtige kaart!

Groetjes, Priskilla

Antoinette Voorn zei

superrr kaartje!
Leuk voorbeeld voor de challenge hoor!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

jolanda zei

prachtig kaartje

marja zei

Geweldig mooi kaartje Hélène!

Lieve groetjes Marja.

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje, Helene!
En nog bedankt voor je mooie kerstkaart, vind 'm prachtig!

Aletta zei

Eruggg mooi kaartje, krijg helemaal zin in de wintersport, moet alleen nog even wachten tot eind februari, maar je kaartje is superleuk.

Groetjes Aletta

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Peggy zei

Een heel mooi kaartje is het geworden. En ook mooi ingekleurd.
Groetjes,

Peggy * Mollemieke*

Fieneke zei

Mooi kaartje, wat een super leuke stempel en wat een mooi geheel.
Groetjes Fieneke

Marijke en Chantal zei

Erg mooi is dit kaartje!! Prachtig met de grote kerstboom en het leuke afdrukje!!

Groetjes, marijke

Tinie zei

Wat een prachtige kaart!! Zo mooi gedaan!!
groetjes Tinie

Anneke. zei

Prachtige kaart! Don met ski's heerlijk stoer.
Groetjes Anneke.