dinsdag 6 november 2012

Tilda with ribbon heart scarf

Hoi hoi,

Vandaag is het aan mij om op het blog van
Ge-We hobby een kaartje te laten zien.
Ik heb een echte winterse kaart gemaakt.

Ik heb hiervoor het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia - Tilda with ribbon heart scarf
Papier: linnenkarton, kraft
Stans: Nestabilitie
MD creatable LR0185 (ster)
Aleene's glitter snow
Viva 3D schnee

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren
distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
stormy sky - faded jeans - old paper
black soot
Voor de kerk heb ik walnut stain, pumice stone
weathered wood gebruikt.

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden ;-)

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène



20 opmerkingen:

Hanny zei

Ik had op de site van Ge-We een reactie achtergelaten maar het is natuurlijk wel zo leuk om het hier te doen. ik vind dat je een prachtige kaart gemaakt hebt, een mooi tafereel zo!
liefs Hanny

Neline zei

Wat een prachtige kaart weer! Het kerkje vind ik zo gaaf, leuk samen met deze stempel.
groetjes
Neline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi geheel.
Groetjes Miranda

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig schilderijtje is het geworden Hélène. Hij is echt weer super. Groetjes, Ankie

Gerrie's kaarten zei

Een prachtig kaart
Groetjes Gerrie

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

jolanda zei

prachtig kaartje

carla zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
liefs, Carla

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.

Groetjes sylvia

Cards and Arts by Jol zei

prachtig kaartje, leuk het kerkje op de achtergrond.

groetjes jolande

Aletta zei

Deze kaart is ook een plaatje !!!

Groetjes Aletta

Marianne zei

Wat een mooi kaartje is dit.
Liefs, Marianne

Fieneke zei

Heel mooi, prachtige kleuren, mooie achtergrond!
Groetjes Fieneke

Thea zei

Wow Hélène wat een prachtige kaart! Ik vind het zo fijn dat je elke keer de kleurtjes vermeld die je hebt gebruikt, ik vind dat ontzettend handig omdat ik nog veel moet leren. Kleur jij met penseeltjes of met een waterbrush?

Groetjes Thea

trijntje zei

Wat een superleuke kaart Helene. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

anja zei

mooi kaartje heb je gemaakt,

gr anja

C@ro zei

Wat ben je toch goed!
Ik vind 'm weer geweldig mooi.
Dat inkleuren wil ik nog eens van je leren hoor. Dat kan jij echt zoooo mooi.
Alles klopt gewoon aan je kaart.
TOP!

groetjes van Caro

Liesbeth zei

Mooi totaalplaatje heb je weer gemaakt.
gr. Liesbeth

Janny zei

Wat is hij prachtig zeg, hele mooie kleuren en ja de combi van de stempels is super, schitterende kaart, liefs Janny

Patricia zei

Wat een SUPER leuke kaart zeg!!!
Gr Patricia