vrijdag 23 november 2012

Tilda with banner

Hoi hoi,

Vanmorgen kon ik eindelijk met mijn 
nieuwe stempels van Magnolia
aan de gang. Soms ontbreek me écht
de tijd.
Ik heb als eerst Tilda with banner ingekleurd
en een kaartje mee gemaakt.

Hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Magnolia - Tilda with banner
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: LOTV - frosty Christmas
Tekst: SU Merry & type
Stans: Nestabilitie
Pons: Martha Steward - big snowflake
EK succes - photocorner
SU frames
Overig: achtergrond stempel - stempelglede
Wild Orchid bloemen
Perlen pen, Hug Snug kreukellint

Voor het inkleuren heb ik distress inkt gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
stormy sky - pumice stone - walnut stain
forest moss - peeled paint - scattered straw

Fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène

14 opmerkingen:

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes Marian

Ilonka zei

Wat een plaatje van een kaartje Helene.
Een heel fijn weekend.

Scrapgroetjes Ilonka

Fieneke zei

Gaaf kaartje, mooie kleuren, mooi papier en een erg lieve Tilda.
Fijn weekend, groetjes Fieneke

jolanda zei

Heel mooi kaartje in mijn lievelingskleur

Leny Hempen zei

Wat een schatje Helene.
Echt super lief.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.

Groetjes sylvia

Erica ♥ zei

Heel mooi is deze kaart geworden,
prachtige stempel !

Fijn en gezellig weekend, Erica ☼

Peggy zei

Een zeer mooie en zachte kaart.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Cards and Arts by Jol zei

wat mooi Héléne, ik vind het zo mooi het zachte blauw met kraft gecombineerd.

groetjes jolande

Astrid zei

Prachtig deze kaart Helene, en wat zijn ze leuk he die nieuwe Magnolia's.
Groetjes Astrid

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

trijntje zei

Wat een super lief kaartje. Heel mooi gemaakt Helene. Groeten Trijntje

Miranda zei

prachtig kaartje weer, erg mooi

stampingdutchgirl zei

Erg mooie kaart Hélène!
groetjes, Maaike