donderdag 15 november 2012

Happy Birthday - beautiful wings

Hoi hoi,

Vandaag een kaartje wat ik op vraag voor een
collega heb gemaakt. Ze vroeg of ik 
een vlinderkaart wilde maken, en aangezien
ik net de SU embosslits heb, kon
ik hier fijn mee aan de slag.
Het idee van deze kaart heb ik van C@ro,
zij heeft al eerder een prachtige 
creatie hiermee gemaakt in een
fotolijst. En hierdoor heb ik me
laten inspireren.

Het volgende heb ik gebruikt:
Stempel: SU Elements of Style (bloemenstempel)
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: Sizzix - Little Sizzles (div. blokjes)
Embossing: SU Embosslits - beautiful wings
Cuttlebug embossingfolder
Tekst: SU teeny tiny sentiment
Pons: SU modern label
SU word window
Overig: kreukellint, strasssteentjes

Nu nog afwachten of m'n collega de
kaart mooi vind ;-)

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

14 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een vrolijke kaart met al die gekleurde vlindertjes. Echt gaaf. Groetjes, Ankie

jolanda zei

mooi kaartje

Riet zei

Wat een mooie kaart.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Wat een superleuke en vrolijke kaart.

Groetjes Ilonka

Gerrie's kaarten zei

Mooie kaaer met de vrolijke vlinders

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.

Groetjes Sylvia.

Marian zei

Prachtig je vlinders
Groetjes

martina's kaartjes zei

wat een prachitge kaart ! heel erg mooi
grtjs, martina
x

Cards and Arts by Jol zei

prachtig kaartje, mooi zijn de vlinders.

groetjes jolande

anja zei

erg leuk idee.
gr Anja

Marianne zei

Leuk bedacht.
Ziet er goed uit.
Liefs, Marianne

Miranda zei

mooi kaartje geworden, leuk met die felle kleurtjes

trijntje zei

Wat een mooie vrolijke vlinderkaart Helene. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

stampingdutchgirl zei

Nou, ik neem aan dat je collega hem mooi vond! Ik vind het in ieder geval erg geslaagd!
groetjes, Maaike