woensdag 14 november 2012

For you

Hoi hoi,

Voor het Scrap my Dream blog heb ik 
de volgende kaart gemaakt.
Deze keer helemaal in SU style.
Het idee zag ik op internet en heb 
er net even mijn eigen draai aan gegeven.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: elements of style (bloemen)
Papier: rood en wit linnenkarton
Inkt: SU Cherry coppler
Stans: SU embosslits - beautiful wings
Pons: SU rond en schulp
Overig: Perlen pen, rood lint

Fijne dag en tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

14 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Sjoukje

Peggy zei

Het is een prachtige kaart geworden Hélène.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Henriëtte zei

Het is al weer even geleden dat ik op jouw blog ben geweest volgens mij.
Wat een mooie dingen heb je in de tussentijd gemaakt.
Deze kaart is ook prachtig.

Groetjes en tot blogs
Henriëtte

Marian zei

Vind je kaart prachtig
Groetjes

jolanda zei

mooi kaartje

Sylvia van der Kolk zei

Wat een moie kaart.

Groetjes sylvia

Ankie vd Polder zei

Wat mooi Hélène, en ook mooie kleuren heb je gebruikt. Die stans is echt het eerste dat ik ga uitproberen zodra het lukt hoor. Ik had van jou en van Caro al een schitterend beterschapskaartje gekregen ook met die vlinders. Zo ... WAUW. Groetjes, Ankie

Ilonka zei

Ik vind je kaartje echt schitteend

lieve groetjes Ilonka

Riet zei

ohhh wat vind ik deze kaar schitterend gemaakt.
Ben er echt weg van.


Liefs Riet.

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor.
groetjes Liesbeth

arjette zei

Wat een prachtig kaartje zeg, schitterend!!!!

gr. arjette.

Cards and Arts by Jol zei

wauw, wat een beauty.

groetjes jolande

C@ro zei

Prachtig kaartje Hélène!
Maar eh....helemaal niet ingekleurd...hoe kan dat nou? Ben ik niet van je gewend. whahaha
Ik zou 'm ook weleens ingekleurd door Hélène willen zien deze stempel. Dus ik daag je uit...:)
Maar dit is ook echt een plaatje hoor!

x
Caro

trijntje zei

Wat een leuke kaart Helene. Groeten Trijntje