dinsdag 6 november 2012

EKEF #140 Schets en thema "hoor de wind waait door de bomen

Hoi hoi,

Het is even behelpen op een andere computer.
Gisteravond viel m'n wijnglas over m'n laptop
heen en toen stopte hij ermee :-(
Ik was net bezig om 2 berichten in te plannen.
Op hoop van zegen vannacht mijn laptop laten
drogen in de hoop dat hij het vanochtend 
weer zou doen, maar helaas.
Nu zitten we hier in huis niet gelijk zonder, maar
lastig is het wel!
Ik zit nu achter de Apple laptop van Jeroen
maar dat werkt net even wat anders en 
ook de foto's moest ik opnieuw uploaden
en bewerken. Maargoed, ik ben online
en dat is het belangrijkste ;-)

Vandaag start er bij EKEF weer een nieuwe
uitdaging, deze week een schets met het 
thema "Hoor de wind waait door de bomen".


Ik heb voor deze kaart de stempel van
Sarah Kay gebruikt, vond hem er goed 
bij passen.
Op het blog staan nog meer mooie 
creaties van mijn mede-team genoten.

Sponsor van deze week:


Succes met de uitdaging!

Er komt zo nog een blogpost aan.

Liefs Hélène

10 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Ik vind 'm gaaf....!!! De perfecte stempel voor dit thema en echt een enig herfstkaartje. Top!

Liefs, Renata

Bernadet zei

super gedaan helene.
En je kaartje hierboven is ook al zo geweldig!!

Riet zei

Prachtige kaart Helene.

Liefs Riet.

Cards and Arts by Jol zei

dat is balen zeg van je laptop.
mooie kaart heb je gemaakt, leuke stempel.

groetjes jolande

Aletta zei

Oei... toch iets teveel wijn gedronken :)))

Zonde van je laptap :(

Maar je kaart is in ieder geval weer prachtig !!!

Groetjes Aletta

Marijke en Chantal zei

Balen zeg van je laptop!! Je kaartje is mooi, leuk afdrukje.
Groetjes, Marijke

marja zei

Ooooh wat balen van je laptop!
Je kaartje is weer prachtig!

Lieve groetjes Marja.

Peggy zei

Heel mooi kaartje en heel mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Tinie zei

Helemaal mooi dit herfstkaartje!! Zo leuk gedaan met het muziekpapier!
groetjes Tinie

Ellen zei

Prachtige details en een super afdrukje!
Groetjes Ellen