vrijdag 9 november 2012

Creative stamping magazine!

Hoi hoi,

Eindelijk is het zo ver! Weken terug waren Gretha en ik
hier al mee bezig, en nu is het eindelijk te zien.
Cuddly Buddly was gevraagd voor het Creative 
stamping magazine, en werden Gretha
en ik gevraagd om de kaarten hiervoor
te maken.
Daar zeiden wij geen nee tegen ;-) Het
was super om hier samen met mijn
vriendin aan te werken en
dit samen te mogen delen.
Het magazine is inmiddels onderweg naar ons 
vanuit Engeland. Maar hier
is alvast een foto van het artikel.

Ik kan jullie wel zeggen dat ik ontzettend
trots ben en een smile op mijn 
gezicht heb van oor tot oor ;-)

Fijne dag.

Liefs Hélène

14 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Gaaf Hélène, en die grijns kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat zou ik ook hebben als ik voor zoiets gevraagd zou worden. Groetjes, Ankie

Liesbeth zei

Het is ook super om dat te mogen doen, gefeliciteerd en ik kijk uit naar het hele magazine.
groetjes Liesbeth

Fieneke zei

O super wat gaaf, terecht een smile van oor tot oor hoor!
Groetjes Fieneke

crealinedance zei

Hallo dat is wel super zeg gefeliciteerd.Gr.Nel

Thea zei

Laat die smile maar lekker zitten. Gaaf dat je met je kaarten in dit magazine staat, je hebt het verdiend.

Liefs Thea

Cards and Arts by Jol zei

wat gaaf Héléne, natuurlijk ben je trots en ik ben ook trots op je.

groetjes jolande

arjette zei

Wat geweldig gaaf zeg!!! Alle reden om apetrots rond te huppelen hoor!!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Adriana zei

Wat Gaaf Voor je!

Erica ♥ zei

Super hoor, daar mogen jullie ook
zeker trots op zijn, het ziet er
geweldig uit !

Een fijn weekend gewenst!
Lieve groetjes Erica ☼

Peggy zei

Super zeg ! Heel er leuk.
Proficiat
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Miranda zei

het ziet er helemaal top uit, heel gaaf hoor! gefeliciteerd

Janny zei

Wat leuk zeg, en je hebt alle reden om trots te zijn hoor je maakt prachtige creaties, liefs Janny

Aletta zei

Zoooooooooo dat is nog eens leuk !!!
Groetjes Aletta

Jitske zei

Superleuk zeg !
groetjes Jitske