maandag 26 november 2012

Challenge december "Scrap my Dream

Hoi hoi,

Vandaag start er op het Challengeblog "Scrap my Dream"
een nieuwe challenge.
Er staat weer een leuke schets om mee aan
de slag te gaan.
Dit is mijn creatie geworden.

Hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: SU Candlelight Christmas Specialty Designer Series Paper
Embossing: SU fancy fan folder
Stans: Nestabilitie
Tekst: Teeny tiny sentiments
Pons: EK succes border (rand van de rozet)
SU modern label
SU word window
Overig: lint, kant, plakparels
SU vintage faceted buttons

Rozet: hiervoor heb ik een strook van 1,5 inch 
design papier gebruikt. De rand eerst
geponst met de EK succes pons.
Daarna de hele strook gerild op 0,5 inch.

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

13 opmerkingen:

Patricia zei

HEEEL MOOI zeg deze kaart!!!!
Super gemaakt.
Gr Patricia

Lia zei

Wat een mooi kaartje is dit,
groetjes Lia

Erica ♥ zei

Ohh wat is die rozet mooi, de hele
kaart is super mooi zeg, prachtig !

Fijne nieuwe week,
grtjsss van Erica ☼

Cards and Arts by Jol zei

wat mooi Héléne, mooi de geëmboste achtergrond en mooi met de rozet.

groetjes jolande

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.

Groetjes sylvia

Ankie vd Polder zei

Zoals eerder gezegd via de mail: ik vind hem echt helemaal super! Groetjes, Ankie

Marian zei

Prachtige creatie
Groetjes Masrian

Neline zei

Prachtige kaart zeg!
groetjes
Neline

Henriëtte zei

Mooie kaart en die rozet is helemaal super.

Groetjes Henriëtte

jolanda zei

mooi gedaan

Ilonka zei

Wauw een supermooi kaartje,


Groetjes Ilonka

Riet zei

Wat schitterende kaart Helene.

Liefs Riet.

stampingdutchgirl zei

Op ons eigen blog had ik al een commentaar achtergelaten. Ik vind hem erg mooi Hélène!
liefs, Maaike