donderdag 22 november 2012

Beterschap

Hoi hoi,

Wat een heerlijk weer is het vandaag. De zon schijnt
in mijn knutselkamer, en ik zit 
écht te genieten.
Voor vandaag heb ik weer een vintage kaart
om te laten zien.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Foto: Pion design
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: Maja design
Tekst: Happy Stamper
Stans: Tim Holtz - tiny tags & tabs
MD craftable CR1233
MD creatable LR0161
Nestabilitie Romantic Rectangles
Pons: EK succes - photocorner
Overig: diverse MD stempels
Eline's huis kant, touw
Perlen pen, Wild Orchid bloemen

Ik ga verder genieten van de zon in
mijn kamer. Fijne dag allemaal!

Liefs Hélène

13 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

De ??? schijnt in je knutselkamer? Ik denk dat daar nog zon tussen moet staan :-) En ik kan zien dat je het naar je zin hebt, je kaartje is prachtig geworden. Groetjes, Ankie

trijntje zei

Wat een supermooi kartje Helene. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.

Groetjes sylviq

Lia zei

Hij is prachtig en het mooie papier verveeld ook nooit he?
Heerlijk was het vandaag,
groetjes Lia

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Marga50 zei

Wauwwwwww super mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

Liesbeth zei

Hij is weer schitterend gemaakt.
gr. liesbeth

Erica ♥ zei

Oh wat doet zo'n zonnetje een mens
toch goed hè, hier heeft hij ook de
hele dag geschenen.
Je hebt er weer een prachtige
kaart door gemaakt hoor, woww !

Lieve grtjsss Erica ☼

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!!
Goed dat je zo lekker genoten hebt van het weer, morgen wordt het weer minder hoorde ik...

gr. arjette.

jolanda zei

prachtig kaartje

Cards and Arts by Jol zei

mooi kaartje, schattig prentje.

groetjes jolande

Marian zei

Prachtig je kaart
Groetjes

Antoinette Voorn zei

Super gaaf je kaart. Stempels ook en de tags daarbij!! TOppie

GR Antoinette