woensdag 28 november 2012

Back from the Past United

Hoi hoi,

We wáren een goed team,

en zijn dat nu weer!

We're back from the past united! 

Afgelopen maandag hebben we een
super gezellige freubeldag gehad
met een voormalig designteam.
We hebben met elkaar een projectje gemaakt
en gezellig bijgekletst.

Nel verzorgde de heerlijke lunch.
En na de lunch gingen we snel verder
met ons project.

Hierboven de ravage op de tafel na een dagje
freubelen ;-)
Het projectje kan ik nog niet laten zien, omdat 
ik deze nog niet af heb (we zijn niet 
allemaal zo snel als Nel ) :-D
Maar deze zal ik later deze week nog laten zien.

Het was een zeer geslaagde dag en voor
herhaling vatbaar. Een nieuwe datum
staat alweer gepland en we gaan
van 2013 een gezellig creatief jaar maken!

Nel, Elma, Patricia, Marie, Jolanda, Wil, Henriette,
bedankt voor de gezellige dag!

Liefs Hélène
 
 




10 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

wat ziet dat er gezellig uit.
Ik ben benieuwd naar je projectje.

Groetjes sylvia

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat ziet dit er leuk en gezellig uit. Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben. Zal vast mooi zijn, voormalige teamleden.
Groetjes Saskia

Cards and Arts by Jol zei

wat was het gezellig, ik heb al zin in de volgende knutseldag.

groetjes jolande

Patricia zei

Het ziet er op de foto's net zo gezellig uit als dat het was!!!!!!
Op naar de volgende keer!!!!!!!
Groeten Patricia

Henriëtte zei

Wat was het gezellig he. Nou, ik kan al bijna niet wachten tot de volgende keer.

Groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hallo we hebben heeeel gezellig gehad,op naar volgende keer.Gr.Nel

crea-elma zei

Was een TOP-dag Helene, tot snel-)

groetjes Elma

Marian zei

Ziet er gezellig uit
Groetjes

Aletta zei

Ohhh... ben jalours :)))

Wat ziet dat er gezellig uit !!

Groetjes Aletta

Erica ♥ zei

Dat ziet er gezellig uit, leuk hoor
zo'n dagje, ben benieuwd naar het
resultaat !

Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼