maandag 1 oktober 2012

Vintage Happy Birthday

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het 1 oktober en gaat mijn tijd als 
designer of the month in. Ik neem hiermee
het stokje over van Elly, die in de
maand september prachtige kaarten heeft gemaakt.

Mijn eerste kaart is een vintage kaart geworden, en
hiervoor heb ik het volgende gebruikt:
Fotoplaatje: MD VK9526
Papier: linnenkarton (15,5 bij 31), kraft
Scrappapier: MD Dark vintage
Stans: MD  creatable LR0236
MD creatable LR0250
MD creatable LR0192
MD creatable LR0206
Tim Holtz - tiny tags & tabs
Nestabilitie ovaal/ovaal schulp
Lint/kant: MD Richelieu JU0865
Tekst: MD Eline's words EC0138
Pons: Ek succes - photocorner
Overig: Perlen pen, Wild Orchid bloemen

Zo, de kop is eraf, want ik was toch wel wat zenuwachtig ;-)

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden.

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

15 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Jij hoeft toch helemaal niet zenuwachtig te zijn, je maakt altijd prachtige kaarten!!! Ook dit is weer een plaatje! Wat ontzettend leuk dat jij het deze maand mag zijn, ik kijk al uit naar de rest!
Groetjes Elly

Henriëtte zei

Wat een gave kaart weer zeg! Een supergoed begin van de gastDTmaand zal ik maar zeggen.

Groetjes Henriëtte

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

Liefs Riet.

Cards and Arts by Jol zei

je kaart is prachtig, mooie warme kleuren heb je gebruikt.

groetjes jolande

jolanda zei

mooi kaartje

Trudy zei

Wat een schitterende kaart is dit .
Groetjes Trudy

Ankie vd Polder zei

Wat een mooie kaart weer. En zenuwachtig hoef je echt niet te zijn hoor. Jouw kaarten zijn altijd mooi. Groetjes, Ankie

Neline zei

Daar begin je gelijk goed mee! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.
groetjes
Neline

Leny Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Helene.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Hanny zei

Jammer dat je zenuwachtig geweest bent, dat was nergens voor nodig Je hebt weer (zoals altijd) prachtige kaart gemaakt!
liefs Hanny

Patricia zei

Super mooie kaart weer zeg, de kleuren zijn ook echt zo mooi!
Groetjes Patricia

Liesbeth zei

Deze is ook helemaal prachtig, gefeliciteerd met de Designer of the month bij MD, lijkt me super om te mogen doen.
groetjes Liesbeth

Erica ♥ zei

Super kaartje zeg ☺
Grtjs Erica.

stampingdutchgirl zei

Veel succes met je designerschap Hélène! Je bent in ieder geval al weer goed begonnen!
groetjes, Maaike