vrijdag 12 oktober 2012

Vintage en zelfgemaakte roosjes

Hoi hoi,

Een paar weken terug met de demodagen 
van Doe@ding heb ik een pons
van Ek succes gekocht om zelf roosjes
mee te maken.
Leonie van der Pluijm zat hier mee te demonstreren
en ik vond dit zo ontzettend gaaf dat
ik het niet kon laten de spulletjes aan
te schaffen ;-)
Maar toen kwam het ergste.. tijd. Want net als
bij veel andere zijn ook mijn dagen te 
kort ;-)
Maar gistermiddag ben ik er eens goed voor
gaan zitten en aan de slag gegaan, met
deze 2 roze roosjes als resultaat. Niet
slecht al zeg ik het zelf  "lol".
Leonie heeft ook een filmpje met een duidelijk uitleg
hoe je deze roosjes kunt maken, dit kun je < hier>  vinden.

Inmiddels heb ik wel een nieuw lijmpistool besteld, want 
het ding wat ik hier nog had liggen uit een grijs verleden
liep leeg op m'n snijmat, lekker handig ;-)
 De lijmresten heb ik dus maar met een beetje Gesso 
weggewerkt, en zo zie je er niets meer van.
 Ik denk dat hier een nieuwe verslaving op de loer ligt :-)

Verder heb ik voor deze kaart het volgende gebruikt:
Fotoplaatje: Pion design
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: Prima marketing - Tea thyme
Tekst: Cat's life press - gefeliciteerd
MD EC0131 - handmade
Stans: Doohickey - label
Tim Holtz - Caged bird
Nestabilitie - cirkel
Quikutz - photocorner
Pons: Martha Steward
EK succes - bloem
Overig: Hug Snug lint, Gesso,
MD bedel, touw, Perlen pen

Gezellig dat jullie weer even langskwamen
en tot de volgende kaart!

Liefs Hélène

13 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart.
mooie roosjes

sjanie zei

Wat een supermooi kaartje, Hélène.

Groetjes, Sjanie

marja zei

Prachtig kaartje, zo mooi van kleur!!
Je roosjes zijn schitterend!

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wat een schitterende kaart.
Super gedaan zeg die roosjes.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart, en die
roosjes zijn heeeeel erg leuk.
Kan me voorstellen dat het een
nieuwe verslaving is, het is ook
zo leuk om te doen !

Grtjs Erica ☼

Marian zei

Super goed gelukt je kaart en roosjes
Heb ook de ponzen bij doeding gekocht
maar moet nog oefenen. Bedankt voor de doorverwijzing van het filmpje gaat dit bekijken
Groetjes

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

Ankie vd Polder zei

Dat ziet er prachtig uit zo ook met die roosjes. Vast een heel karwei geweest. Maar ach, dan ben je even van de straat :-) Daar wil je momenteel met die regen toch niet zijn. Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Helene.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Ans Gilbert zei

Hallo Hélène,
Complimenten voor je schitterende kaart..echt super mooi hoor.. en de roosjes ik heb de tutorial bekeken..wat zijn ze mooi hé??
Die van jou zijn ook goed gelukt.. en laat ik nu die ponsen ook hebben..ik denk dat ik maar eens ga oefenen..

Fijn weekend, liefs Ans

Scrap Girl Online zei

Heel mooi en schattig kaartje!
En de rozen zijn prachtig, heb het filmpje gekeken, hoe kleiner de bloem hoe meer gepriegel, maar met geweldig mooi resultaat!!! Prachtig.
Gr. Helga

arjette zei

Wat een prachtig kaartje zeg!! En je bloemen zijn super mooi gelukt!! Dank je wel voor de link, ik ga even kijken want die ponsen heb ik!!

gr. arjette.

Cards and Arts by Jol zei

wat een mooie kaart, de roosjes zijn heel goed gelukt.

groetjes jolande