donderdag 18 oktober 2012

Sweet Wishes

Hoi hoi,

Jee wat hebben jullie veel en enthousiast op
mijn vorige kaart gereageerd! Dank je wel! ;-)
Vandaag heb ik weer een kaartje
voor Marianne Design om te laten zien.
Het is mijn 6de kaart alweer als 
gastdesigner, nog 2 te gaan. Pff. wat vliegt
de tijd! 

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Stampfairy SF1114
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD Eline's Scandinavian winter
Stans: MD craftable CR1229 (ster)
MD craftable CR1224 (kerstboom)
MD craftable CR1201 (cirkel)
MD creatable LR0205 (hekje)
Tekst: MD Stampfairy SF1118
Lint/kant: MD vintage lace - pompom trim JU0842
Bedel: JU0871
Overig: Ranger Crackle paint
Perlen pen, touw

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
walnut stain - aged mahogany - stromy sky
rusty hinge - pumice stone -weathered wood
black soot

Bedankt voor jullie bezoekje en tot 
de volgende kaart!

Liefs Hélène

15 opmerkingen:

Dina zei

weer zo'n prachtige kaart super

Erica ♥ zei

Je maakt ook zulke mooie kaarten,
dan is het ook leuk om veel reacties
te krijgen.
Deze kaart is ook weer echt super,
heel mooi om naar te kijken.
En wat heb je hem prachtig gekleurd.

Grtjs Erica ☼

arjette zei

Prachtig kaartje weer!!! Wat een mooie kerstboom is dit, ziet er echt uit en niet zo netjes ... snap je?? Ik bedoel dat de andere mallen (die ik heb...) allemaal zo rechte en strakke takken hebben, dat is in het echt ook niet zo, vind deze veel echter lijken. Heel leuk!!

gr. arjette.

crealinedance zei

Hallo leuke kaart zo.Gr.Nel

Liesbeth zei

Wat mooi gemaakt zeg, leuke stempel is dit, je vorige kaartje is ook supermooi met die leuke nieuwe magnoliastempel.
groetjes Liesbeth

Els Wouters zei

Wat een mooie kaart! En dit doe je met distress inkt, knap. Ik wil graag weten hoe je te werk gaat. Kan ik dit ergens vinden?

Ankie vd Polder zei

Wat een lieverd is dit. Groetjes en tot gauw :-) Groetjes, Ankie

Cards and Arts by Jol zei

dit is weer een prachtige kaart.

groetjes jolande

jolanda zei

super mooi kaartje

kaartenscrappenenzo zei

wauw Helene hij is weer helemaal geweldig !! Ze zijn bij Marianne Design vast heel blij met je !

liefs Danny

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Fijn weekend Groetjes Marian

Sanne zei

Wat een geweldig leuke dingen maak jij. En wat kun jij prachtig kleuren.

Liefs Sanne

Marianne zei

WAt een mooie kaart is dit.
Liefs, Marianne

Patricia zei

Wat een heerlijk winters tafereeltje!!!!
Gr Patricia

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Helene.
Echt een lieverdje.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen