zondag 21 oktober 2012

Hélène meets SU

Hoi hoi,

Jullie zullen wel denken als je de titel lees... Hélène over-
gestapt op Stampin'up?
Neehoor... maar er zijn wel hele mooie 
producten die ik zeker ga aanschaffen ;-)
Gisteren heb ik een heerlijke knutseldag gehad
met m'n knutselvriendinnen Maaike, Caro en 
Ankie (Jammergenoeg kwam Dieke laat in de middag 
waardoor ik haar ben misgelopen).
Maaike heeft de overgestap naar Stampin'Up
gemaakt en kreeg gister een bestelling
binnen, nou dat was kwijlen geblazen 
om dat uitgepakt te zien worden hahaha.
Gelukkig zaten er ook wat spulletjes voor mij 
in die ik besteld had, waaronder 
de uilenpons die ik op deze kaart heb gebruikt.
Nadat de dozen waren uitgepakt hebben we heerlijk
zitten freubelen en ook weer erg veel
gelachen, mijn kaken doen er nog zeer van ;-)
Maar.... we werden er wel erg blij van! :-D
Meiden bedankt voor de geweldig gezellig dag!

En nu even over naar deze kaart, waar ik het volgende 
voor gebruikt heb:
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MME Lost&Found - Breeze
Tekst: Cat's life press - Gefeliciteerd
Pons: SU uilenpons
Afrondpons
EK succes - border
SU 1 3/4 cirkel pons
Overig:MME brad
touw, Perlen pen

Rondom de kaart heb ik een randje geprikt, dit idee 
heb ik van de Grote Caro overgenomen, die dit
met een veiligheidspeld deed.. ja ja ;-)

Fijne avond allemaal en tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

18 opmerkingen:

Doreen zei

This is gorgeous,love the owl....fab papers.xxx

crealinedance zei

Hoi leuke kaart.gr.Nel

Cards and Arts by Jol zei

super leuk kaartje en het uiltje is zo leuk, mooi papier zeg.

groetjes jolande

Gerrie's kaarten zei

Prachtige kaaart
Groetjes Gerrie

Ankie vd Polder zei

Ha Hélène, gaaf is ie geworden zeg. Ik had zelf nog niet echt een beeld van de uiltjes als ze eenmaal geponst zouden zijn maar ik vind hem nu toch ook wel erg leuk. En tja, die Grote Caro toch... Zou ze het al teboven zijn dat ze zo genoemd wordt? Groetjes, Ankie

arjette zei

Wat een super leuk kaartje zeg!!! Die uilenpons is leuk!!!!!

gr. arjette.

Marianne zei

Hij is leuk Helene.
Liefs, Marianne

Erica ♥ zei

Leuk hè zo'n gezellige dag. En je
kaart is helemaal te gek, mooi
uiltje.

Grtjs Erica ☼

anja zei

een leuk kaartje is het geworden.
gr Anja

Ilonka zei

Hoi Helene wat een schitterend kaartje !!

Fijne dag,

Groetjes Ilonka

Patricia zei

Echt een super leuke kaart zeg, wat een schattig uiltje!
Gr Patricia

M@rjan zei

Gaaf kaartje met de uil! Ja, dat merk heeft leuke spulletjes, kan me voorstellen dat je een wensenlijstje hebt.

sjanie zei

Mooi kaartje, Hélène.
Prachtige kleuren.

Groetjes,
Sjanie

Marian zei

Mooi kaart
Groetjes

Leny Hempen zei

Wat een super gaaf kaartje Helene.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

jolanda zei

mooi kaartje

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Helene.


Liefs Riet.

dieke zei

Wat een ge-wel-di-ge kaart weer, Hélène!
Jammer dat we elkaar net gemist hebben zaterdag, maar hopelijk zien we elkaar gauw.

Ik ga ook gauw met mijn SU-spullen aan de slag.

Groetjes van Dieke.