vrijdag 26 oktober 2012

Gastdesigner Marianne design.... de laatste kaart

Hoi hoi,

1 Oktober was voor mij het begin van het 
gastdesignerschap voor Marianne Design.
Ik mocht met de mooie producten uit de
oktober folder de hele maand
voorbeelden maken, en het was een
feestje om dat te doen!
Maar aan al het mooie en leuke komt
een eind, en is dit alweer mijn laatste 
kaartje. Ik wil hierbij dan ook Marianne
en haar team bedanken
voor deze kans, het was super! 
Dank je wel!

Voor deze kaart heb ik de volgende
spulletjes gebruikt:
Foto: MD Vintage VK9526
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD pretty papers Dark vintage
Tekst: MD Eline's words EC0138
MD CS0858
Kant/ lint: MD vintage lace JU0865
Stans: MD creatable LR0242 (frame)
MD creatable LR0249 (swirl)
MD creatable LR0133 (blad)
MD creatable LR0156 (blad)
MD craftable CR1223 (briefkaart)
MD craftable CR1201 (bloem)
Overig: Perlen pen, splitpen
Tim Holtz - tiny attacher

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn
blog!

Alvast een fijn weekend
en tot de volgende kaart ;-)

Liefs Hélène

12 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kaart.

Groetjes sylvia

Riet zei

Wat een prachtige kaart.


Liefs Riet.

crealinedance zei

Hallo mooie kaart.Gr.Nel

arjette zei

Wat een plaatje weer, prachtig!!!!

gr. arjette.

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes

Henriëtte zei

Wat een gave kaart weer.

Groetjes Henriëtte

Cards and Arts by Jol zei

wat mooi is je kaart, mooie bloemen heb je gemaakt.

groetjes jolande

Erica ♥ zei

Heel leuk dat je die kans hebt
gekregen om een maandje te knutselen
met die mooie mallen en spullen.
Je hebt er echt een hele mooie
kaart van gemaakt.

Een fijn weekend gewenst.
Grtjs van Erica ☼

trijntje zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden Helene. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntjew

Miranda zei

supermooie kaart weer, je vintagekaarten zijn echt prachtig