dinsdag 23 oktober 2012

Don & Daisy - Herfst

Hoi hoi,

Een 2de post voor vandaag. Ik heb ook nog een 
kaartje wat ik voor Marianne Design heb
gemaakt om te laten zien.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Stempel: Don&Daisy DDS3324
Papier: linnenkarton, kraft
Scrappapier: MD Dark vintage
Stans: Creatable LR0203 (boom)
Craftable CR1217 (huis)
Creatable LR0205 (hekje)
Creatable LR0137 (blaadjes)
Creatable LR0156 (blaadjes)
Tekst: Eline's words EC0138
Eline's winter huis EC0131
Overig: Embossing poeder peeled paint
Perlen pen,
kant

De volgende kleuren distress inkt heb ik gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
peeled paint - forest moss - walnut stain
weathered wood

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

11 opmerkingen:

Lia zei

Leuke herfstkaart heb je gemaakt, ook je vorige kaartje nog even bekeken, erg leuk,
groetjes Lia

Erica ♥ zei

Wat een mooie herfstkaart zeg,
en wat is die stempel toch leuk.
Prachtig gemaakt.

Grtjs van Erica ☼

jolanda zei

prachtig kaartje

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

sjanie zei

Mooi hefstkaartje, Hélène.

Groetjes,
Sjanie

arjette zei

Ze zijn allebei super Hélène, mooi hoor!!! Deze heeft wel lichtelijk mijn voorkeur moet ik zeggen... erg mooi!!!

gr. arjette.

Patricia zei

Super leuke kaart zeg, en je vorige post is ook een ontdeugend leuk kaartje haha
Gr Patricia

Sylvia van der Kolk zei

wat een prachtige kaart.

Leuk dat stempeltje.

Groetjes sylvia

Marian zei

Prachtig je kaart en je vorige is ook erg mooi
Groetjes

Tracey Brossart zei

Fabulous job! :)

Hugs,
xx Tracey xx
♥My Blog♥

trijntje zei

Wat een prtachtige herfstkaart is dit gewotrden Helene. Super!! Groeten Trijntje