donderdag 11 oktober 2012

Angels choir - Engelen koor

Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie mijn 2de kaartje voor Marianne Design
voor deze week laten zien.
Ik ben met de engelstans in de weer geweest. Deze stans 
valt hier erg in de smaak. Vooral ook bij de
meiden, je kunt er zoveel kanten mee op!

Voor deze kaart heb ik een engelenkoor gemaakt. Het 
is niet zo'n groot koor, maar het idee is leuk ;-)

 Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Papier: linnenkarton, kraft, satijnpapier
Scrappapier: MD Eline's Scandinavian winter
Stans: MD craftable CR1233 (engel)
MD creatable LR0185 
MD creatable LR0191
Nestabilitie -LABELS 7 (liedboek)
Tekst: EC0099 "de herdertjes... "
EC0142 (Poststamp)
EC0133 (snow+ster)
Overig: Ranger crackle paint
Stiksteek rondom
Perlen pen, Tim Holtz tiny attacher

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden. Het is weer
eens iets anders.

Liefs Hélène


Aanvulling: Ivm het beschadigen van
de kaart als je dit model opstuur, kun je het beste
de kaart binnenste buiten in een noppen enveloppe (Action)
opsturen.

13 opmerkingen:

Lia zei

Ik heb niets met engelen helaas, maar vind je kaart super mooi ontworpen hoor,
groetjes Lia

Gerrie's kaarten zei

Wat een mooie kaart leuk die engeltjes
Groetjes Gerrie

Neline zei

Prachtige kaart heb je met de engelen gemaakt. leuk idee om er een koortje van te maken.
groetjes
Neline

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

crealinedance zei

Hallo heb je leuk bedacht.Gr.Nel

Ankie vd Polder zei

Dat ziet er weer gelikt uit Hélène. Groetjes, Ankie

Patricia zei

De middelste zingt VALS hoor Helene whahaha.
Nee echt SUPER leuk verzonnen zeg!!!!
Groetjes Patricia

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Eindelijk weer eens tijd om even lekker bij te lezen bij je! Wat heb je al supergave dingen gemaakt voor Marianne! Vind dit koortje ook een absolute topper, die haalt vast de hitparade! Ik vind het een heel origineel kaartje!
Groetjes Elly

Cards and Arts by Jol zei

wat mooi Héléne, leuk gedaan met de engeltjes en ze zijn zo schattig.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Mooi hoor, zo'n triootje, gr. liesbeth

Erica ♥ zei

Prachtige kaart, heel erg mooi !

Grtjs Erica ☼

Riet zei

Een geweldige kaart.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Hallo Helene, prachtige kaart heb de engeltjesmal zelf ook, ga dit zeker proberen, kan alleen de nestabilitie liedboek nergens vinden, is dit de juiste naam?

groet
Tanja